[𝟓𝟑]

516 38 20
                                    


~Няколко седмици по-късно~

Г.Т. Т/И

Събудих се от целувки по врата си. Отворих очите си и видях Джънгкук.

- Джънгкук, какво правиш тук?- попитах аз и потърках очите си.

- Как какво правя тук? Дойдох да прекараме време заедно!- отвърна той.

- Как влезе?- попитах аз.

- Щях да се покатеря по косата ти и да влезна през прозореца, но ти не се събуди и Йешим ми отвори.- обясни ми той, като легна до мен.

- Аз не напразно ти казвам Разбойник!-казах аз и се засмяхме.

- Косата ми не е толкова дълга!- добавих аз.

- Дали?!- попита той, като хвана кичур коса и го вдигна нагоре.

- Казваш, че това не е дълго?- попита учудено Джънгкук, а аз се засмях.

- Може и по-дълга да е.- казах аз и той се опули.

- Аз не напразно ти казвам Рапунцел.- каза той и аз се засмях.

- Часът е 11:02. Имаме 8 часа да прекараме заедно. Какво ти се прави?- попита ме той.

- Не знам.- казах аз и повдигнах рамене.

- Като за начало можем да започнем с това.- каза Джънгкук и обви ръцете си около тялото ми, като ме придърпа към себе си.

- Това няма да ми омръзне никога!- каза той, а аз се усмихнах.

- На мен също!- признах си аз.

Изведнъж в стаята нахлу Йешим.

- Гълъбчета, ще закусвате ли или да изяждаме всичко?- попита Йешим.

- След малко слизаме.- отвърнах аз и Йешим кимна, след което излезна от стаята.

- Трябва ли да слизаме?- попита недоволно Джънгкук.

- Да! Гладна съм!- казах аз и той изпуфтя. Аз станах от леглото и си взех дрехи, след което влезнах в банята да се преоблека. След малко излезнах и видях Джънгкук да седи на леглото ми, докато гледаше нещо на телефона си.

𝐈 𝐖𝐢𝐥𝐥 𝐆𝐞𝐭 𝐓𝐨 𝐊𝐧𝐨𝐰 𝐘𝐨𝐮 // 𝐉.𝐉𝐊 [ЗАВЪРШЕНА]Where stories live. Discover now