Г.Т. Т/И
Изведнъж Джънгкук спря кемпера.
- На изток или на запад?- попита ме Джънгкук. Ами сега?! На къде?!
- Не знам.- отвърнах аз и повдигнах рамене.
- А или Б?- попита ме той.
- Б!- отговорих аз.
- Значи сме на запад!- каза той и подкара кемпера.
Започнахме да караме през едни планини. Навсякъде беше зелено и красиво. Беше като приказка!
Облегнах се на прозореца и започнах да гледам през него.
- Т/И, лисица!- каза Джънгкук и аз извъртях поглед си към пътя, но лисицата я нямаше.
- Няма я!- казах тъжно и Джънгкук се засмя.
- Другият път ще видиш!- каза той и аз продължих да блея през прозореца.
След време огладнях.
- Разбойнико, гладна съм!- казах аз и той ме погледна.
- Да спрем ли, за да ядем?- попита ме той и аз кимнах.
Джънгкук продължи да кара и след около 10 минути спряхме. Аз слезнах от кемпера и започнах да обикалям наляво-надясно, защото краката ми се бяха схванали.
Джънгкук влезна в кемпера и започна да се чува падане на тенджери, тигани, лъжи, вилици...
Ще се убие!
Влезнах в кемпера и видях Джънгкук да търси нещо в един от шкафовете.
- Какво търсиш?- попитах аз.
- Колата!- отвърна той без да ме поглежда.
- Джънгкук... колата е на масата!- казах аз и той изкара главата си от шкафа, след което погледна към масата.
- А, да!- каза той и аз се засмях. Започна да слага всичко, което беше изкарал от шкафа вътре и когато беше готов се понечи да стане, но удари главата си в плота на малката кухня.
- Ах!- изръмжа Джънгкук и аз отидох до него.
- Боли ли те?- попитах аз разтревожено и той кимна.
YOU ARE READING
𝐈 𝐖𝐢𝐥𝐥 𝐆𝐞𝐭 𝐓𝐨 𝐊𝐧𝐨𝐰 𝐘𝐨𝐮 // 𝐉.𝐉𝐊 [ЗАВЪРШЕНА]
Fanfiction🪐Започната: 20/09/2020🪐 🪐Завършена: 22/12/2020🪐 ~Предварително се извинявам за всички допуснати грешки~ ------------------------------------------------------------------ #1 - jungkook - 06/10/20...