[𝟒𝟐]

464 32 13
                                    


~На следващия ден~

Г.Т. Т/И

Събудих се от звъненето на телефона. Вдигнах телефона тихо и бяха объркали номера. Заради глупости ме събудиха.

Обърнах се към Джънгкук. Все още спеше. Погалих го по лицето и косата. Спеше толкова спокойно. Целунах го по челото и продължих да го галя по косата.

След време станах и реших да направя закуска. Започнах да вадя нещата от хладилника и след малко бях готова. Сложих нещата в една табла и отидох до Джънгкук. Оставих нещата на нощното шкафче и започнах да го будя.

- Разбойнико.- започнах да му говоря тихо, докато го галя по челото.

- Направих ти закуска. Хайде ставай!- казах аз и той си отвори очичките. Дръпна ме към себе си и започна да ме целува и хапе.

- Дж-Джънгкук!- казах аз и той се усмихна.

- Много вкусна закуска!- каза той и се засмя.

- Да не бях се мъчила да ти правя закуска щом щеше да ядеш мен!- казах аз и той започна отново да ме захапва по врата.

- Гладна съм!- казах аз и той спря.

- Изяж мен!- каза той и започна да чака.

- Ти си ми прекалено сладък! Ще получа диабет!- казах аз и той се засмя. Седнах на леглото, Джънгкук взе подноса с храната и започнахме да се храним.

- Кога ще тръгваме?- попитах аз.

- Предполагам след закуската.- отвърна той и аз наведох глава.

- Какво стана?- попита ме разтревожено Джънгкук и повдигна главата ми.

- Искам да се гушкаме!- казах аз и той се усмихна, след което ми кимна.

Продължихме да се храним и не след дълго бяхме готови. Аз станах от леглото и взех подноса с празните чинии. Запознах да мия съдовете в мивката и в този момент усетих дъха на Джънгкук да се разбива във врата ми.

Прегърна ме през кръста и започна да оставя мокри целувчици по врата ми. Аз продължих да мия съдовете и няколко минути по-късно бях готова.

𝐈 𝐖𝐢𝐥𝐥 𝐆𝐞𝐭 𝐓𝐨 𝐊𝐧𝐨𝐰 𝐘𝐨𝐮 // 𝐉.𝐉𝐊 [ЗАВЪРШЕНА]Where stories live. Discover now