Г.Т. Йешим
Седях в скута на Юнги и с останалите чакахме Джънгкук и Т/И да се върнат, за да пуснем филма.
Изведнъж вратата се отвори и аз станах да взема пуканките, за да ги изпукам. Тръгнах към вратата, но видях само Джънгкук.
- Къде е Т/И?!- попитах го, а той не ме отрази и директно влезна в кухнята, а аз тръгнах след него.
- Джънгкук, чуваш ли ме?! Къде е Т/И?!- попитах ядосано, защото не ми отговаряше. Как мразя да не ми отговарят!
- От къде да знам?!- каза той.
- Как така " От къде да знам?!"?! Изпратихме ви да вземете пуканки заедно и сега се връщаш без нея!- казах аз ядосано.
- Отиде някъде!- каза той студено.
- Къде?!- попитах аз.
- Да ти приличам на гадател или врачка?!- попита ме той. Зад нас се беше струпал целия народ.
- Какво става?!- попита Юнги разтревожено, но аз не го отразих.
- Джънгкук, казвай защо Т/И си тръгна, в противен случай не искам сърдити!- казах заплашително.
- Питай нея! Нали с теб и Саша си говори, а с нас-не! Тя на теб ще ти каже! На мен нищо не ми обяснява!- каза ядосано. Доближих се към него и се вдигнах на пръсти, за да сме на едно ниво.
- Веднага ми кажи какво е станало по пътя, защото ако разбера от нея ще дойда и ще ти смажа физиономийката!- казах докато лицата ни бяха на милиметри и се гледахме лошо.
- Няма да ти кажа аз! Искам да разбереш от нея и да видим какво ще стане!- предизвика ме той.
- Значи ме предизвикваш?! Добре!- казах аз и Юнги ме вдигна във въздуха и ме остави на по-далеч от Джънгкук.
Взех си якето и телефона и излезнах от къщата на Миа.
Г.Т. Т/И
Седях на леглото си и се опитвах да се успокоя. Него какво го интересуваше аз как се държа с хората?! Защо не се усмихвам когато съм с тях?! Сякаш знаеше на мен какво ми е!
YOU ARE READING
𝐈 𝐖𝐢𝐥𝐥 𝐆𝐞𝐭 𝐓𝐨 𝐊𝐧𝐨𝐰 𝐘𝐨𝐮 // 𝐉.𝐉𝐊 [ЗАВЪРШЕНА]
Fanfiction🪐Започната: 20/09/2020🪐 🪐Завършена: 22/12/2020🪐 ~Предварително се извинявам за всички допуснати грешки~ ------------------------------------------------------------------ #1 - jungkook - 06/10/20...