Г.Т. Т/И
- Искаш ли все още да излезем или искаш да си останем тук?- попита ме Джънгкук.
- И двете! Първо да се гушкаме и после да излезем!- казах аз и той кимна.
Джънгкук ме вдигна, а аз увих краката си около тялото му. Остави ме на леглото и легна върху мен.
- Не мога да дишам! Тежиш!- казах и той легна до мен. Придърпа ме към себе си и ме прегърна, а аз сложих главата си на гърдите му. Затворих очи и започнах да се наслаждавам на момента.
Джънгкук ме галеше по главата и прекарваше пръсти през косата ми, а това ме караше да се унасям.
- Да не заспиш?- попита ме Джънгкук и аз вдигнах главата си.
- Ако продължаваш да правиш това, което правеше до преди малко, може и да заспя!- казах аз и той ме целуна по челото.
Отново легнах и той продължи да ме гали по главата. Явно искаше да заспя.
- Да излезем ли вече?- попитах аз, като вдигнах главата си и Джънгкук кимна.
Аз станах от леглото и отидох в кухнята да пия вода. Сложих в чашата вода и започнах да отивам. В този момент Джънгкук ме прегърна в гръб и ме целуна по врата.
Топлият му дъх се разбиваше във врата ми и това ме караше да настръхна. Онези пеперудки отново се появиха. Дали щяха да се появят винаги когато той е около мен?
Изпих водата и оставих чашата на плота. Обърнах се към него и увих ръцете си около врата му.
- Знаеш ли, когато си около мен усещам пеперуди в стомаха!- казах аз и той се засмя.
- Затова ли рисуваше онези пеперуди миналия път?- попита ме Джънгкук и аз кимнах.
- Трябва да довършиш картината.- каза той.
- Знам!- казах аз и той ме целуна по бузата.
Поседяхме още малко прегърнати и след това се разделихме. Аз си сложих якето, обух се и се подпрях на вратата, за да чакам Джънгкук. Той вдигна погледа си към мен, докато си връзваше обувките и ми се усмихна.
YOU ARE READING
𝐈 𝐖𝐢𝐥𝐥 𝐆𝐞𝐭 𝐓𝐨 𝐊𝐧𝐨𝐰 𝐘𝐨𝐮 // 𝐉.𝐉𝐊 [ЗАВЪРШЕНА]
Fanfiction🪐Започната: 20/09/2020🪐 🪐Завършена: 22/12/2020🪐 ~Предварително се извинявам за всички допуснати грешки~ ------------------------------------------------------------------ #1 - jungkook - 06/10/20...