[𝟔𝟎]

514 37 25
                                    


Г.Т. Т/И

Изведнъж на вратата се почука. Джънгкук изпуфтя недоволно и стана от мен. Отвори вратата, слезна долу и след няколко минути се качи в апартамента.

Дойде до мен и седна на дивана. Отвори кутията с пицата и взе едно парче, като започна да ме храни. Аз взех друго парче и започнах да го храня.

- Харесва ми да се храним така!- каза той и отхапа от парчето пица.

- И на мен!- казах аз с пълна уста, а Джънгкук започна да се смее.

- Какво?- попитах объркано.

- Изцапана си!- отвърна той и облиза долната ми уста, след което ме целуна. Аз задълбочих целувката като добави и език.

След малко се отделихме задъхани и продължихме да се храним.

- Диабет!- каза Джънгкук усмихнато, а аз не разбрах какво става.

- Какъв "диабет"? Да нямаш "диабет"?- попитах разтревожено.

- Да! Заради теб имам диабет!- отвърна той и аз го ударих по рамото.

- Ауч, заболя!- каза той и започна да разтрива ръката си.

- Изплаши ме!- казах аз и той се засмя, след което слепи устните ни в нежна целувка.

- Хайде, яж! Ще останеш гладна! Какво ме целуваш постоянно?!- попита Джънгкук.

- Какво?! Аз?! Да те целувам постоянно?! Ти ме целуваш!- отвърнах аз.

- Сега аз станах този, който целува?! Т/И, поемай отговорност за нещата, които правиш!- каза той и се засмя.

- Джънгкук!- казах сърдито и той започна да ме щипе по бузите.

- Колко си ми сладка когато си ядосана!- каза той. Аз взех парче пица и започнах да ям, а Джънгкук взе парчето пица и започна да ме храни.

След малко бяхме готови. Джънгкук стана от дивана и хвърли празната кутия от пицата и се върна. Свали си тениската и откри гледката към стегнатото си тяло. След това легна върху мен и започна да оставя мокри целувчици по врата ми.

- Защо се съблече?- попитах аз.

- Защото ми е топло.- измънка под носа си той, след което продължи да целува.

𝐈 𝐖𝐢𝐥𝐥 𝐆𝐞𝐭 𝐓𝐨 𝐊𝐧𝐨𝐰 𝐘𝐨𝐮 // 𝐉.𝐉𝐊 [ЗАВЪРШЕНА]Where stories live. Discover now