Г.Т Т/И
В кемпера беше много топло и затова Джънгкук пусна климатика. Увеличихме музиката и започнахме да си пеем. Беше толкова хубаво да сме само двамата.
- Джънгкук...- казах аз и той се обърна към мен.
- Кажи, Рапунцел.- каза той.
- Студено ми е!- оплаках се аз и той спря кемпера.
- Изчакай тук!- каза ми той и аз кимнах. Започнах да го чакам и Джънгкук след минута се върна с худи и одеало.
Облякох худито и той ме зави с одеалото.
- Така по-добре ли е?- попита ме и аз кимнах. Той седна на мястото си и запали кемпера. Продължихме да пътуваме.
Минавахме през горички и селца. Времето беше слънчево и топло.
- Т/И, заек!- каза Джънгкук изведнъж и ми показа пътя. Аз обърнах погледа си към пътя и видях бяло зайче с пухкава опашка.
- Прилича на теб!- казах аз лигаво и Джънгкук ме погледна, като вдигна едната си вежда.
- Как така прилича на мен?- попита объркано.
- Не знам. Приличате си!- отвърнах аз. Джънгкук повдигна рамене и продължихме напред. Не след дълго решихме да спрем за почивка.
- Малко по-далеч има селце. Може да останем там тази вечер.- предложи той и аз се съгласих.
След 10 минути стигнахме до селцето. Джънгкук спря кемпера и погледна към мен.
- Искаш ли да се разходим?- попита ме той.
- Да!- отвърнах аз весело. Джънгкук ме вдигна и ме остави на леглото.
- Като за начало ще се преоблечем.- каза той и започна да бърка в гардероба. След малко извади черни дънки и тъмно синя блуза и ми ги подаде.
- Ще пукна с това!- казах аз и той повдигна вежда.
- Няма да облека това!- казах намусено.
- Какво ще облечеш?- попита ме той. Аз станах и извадих къси панталони и жълта тениска.
YOU ARE READING
𝐈 𝐖𝐢𝐥𝐥 𝐆𝐞𝐭 𝐓𝐨 𝐊𝐧𝐨𝐰 𝐘𝐨𝐮 // 𝐉.𝐉𝐊 [ЗАВЪРШЕНА]
Fanfiction🪐Започната: 20/09/2020🪐 🪐Завършена: 22/12/2020🪐 ~Предварително се извинявам за всички допуснати грешки~ ------------------------------------------------------------------ #1 - jungkook - 06/10/20...