Г.Т. Т/И
- Хора, ние не сме на лекции в понеделник. В почивка сме!- казах аз и всички ме погледнаха стреснато.
- Стресна ме!- каза Юна.
- Вярно, че ние не сме на лекции понеделник.- каза Йешим.
- Да останем ли още тук?- попита Миа. Всички се спогледахме и след дълго оспорване решихме да останем тук до вторник.
Продължихме да гледаме филма и след час и половина филмът свърши. Погледнах през прозореца и навън беше натрупало.
- Хайде да си направим снежни човеци!- каза Техьонг усмихнато. Всички се съгласихме и излезнахме навън.
- Искате ли да се разделим на отбори?- попита Йешим.
- Може.- отвърна Миа. Играхме на горе и долу ( за хората, които не знаят как се играе горе и долу: слагате ръцете си на едно ниво и на 3 вдигате или сваляте ръката си. И така се разпределяте на отбори).
В единия отбор бяхме Ивайла, Юна, аз, Джин, Дияна, Джънгкук, Юнги, а в другия бяха Намджун, Техьонг, Йешим, Миа, Хосок, Джимин и Саша.
Започнахме да правим снежния човек. Аз правех най-долната точка, която беше най-голята. Започнах да търкалят по пухкави сняг малко топче. Джънгкук вървеше след мен сякаш съм малко дете и когато се обърнех към него завърташе главата си настрани сякаш не ме гледа.
Продължих да си търкалям топчето сняг, а то след време стана огромна топка.
- Къде да направим нашия снежен човек?- попитах аз. След дълго размишляване решихме да го направим в единия край на градината.
Започнах да търкалям снежната топка, но тя бая си беше натежала. Едва я мърдах.
Изведнъж Джънгкук дойде, вдигна топката и с бърза крачка тръгна към избраното място. Остави топката на земята и погледна самодоволно.
Останалите донесоха двете топки и започнахме да правим снежния човек. Аз и Джънгкук доопрявахме снежните топки, Юна и Дияна търсеха камъчета, Ивайла, Юнги и Джин влезнаха вътре, за да търсят шал, шапка и морков за снежния човек.
YOU ARE READING
𝐈 𝐖𝐢𝐥𝐥 𝐆𝐞𝐭 𝐓𝐨 𝐊𝐧𝐨𝐰 𝐘𝐨𝐮 // 𝐉.𝐉𝐊 [ЗАВЪРШЕНА]
Fanfiction🪐Започната: 20/09/2020🪐 🪐Завършена: 22/12/2020🪐 ~Предварително се извинявам за всички допуснати грешки~ ------------------------------------------------------------------ #1 - jungkook - 06/10/20...