thirty nine

1.2K 110 116
                                    

Zayn.

Çalan kapıyı açmadan önce üzerime bir tişört geçirdim. Bugün herkes odama gelmek için anlaşmış gibiydi, hiç kimse beni rahat bırakmıyordu. Kapıyı aralayıp kim olduğuna baktım önce. Jorja kapıda dikilmiş aralıktan bana bakıyordu.

"Gelebilir miyim?"

"Gelmişsin zaten." dedim ve aralık olan kapıyı biraz daha açıp geçmesi için yer sağladım. Odanın içine doğru birkaç adım atmıştı ve etrafa bakınıyordu. Yanından geçip telefonda çalan şarkıyı kapattım ve yerde duran iğne, ip, pamuk ne varsa acele ile topladım.

"Ne oldu? Sen derdin olmadıkça uğramazsın buraya." diye sordum banyoya girip elimdekileri çöpe atmadan hemen önce.

"Ne kötü. Yanında olabilmem için bir derdimin olması gerekiyor."

Banyonun kapısında durup ona baktım bir süre. O da bir şey demeyeceğimi anladı ve pencereye doğru yürüdü. Eninde sonunda derdini söyleyeceğini, uzun süre sessiz kalmayacağını biliyordum. Derdinin ne olduğunu da çok iyi biliyordum.

Bir süre pencereden dışarıyı izledi. Ben de birkaç adım arkasında durdum ve onu bekledim. Daha sonra bana döndü ve "Neden ben değil de o kız?" diye sormaması gereken o soruyu sordu.

"Jorja. Bu konuyu açmamanı sana defalarca kez söyledim ve sen defalarca kez aynı şeyi konuşmaktan bıkmadın."

"O kızdan nefret ediyordun. Şimdi ne değişti de Vincent'la o kız için kavga ettin?"

Sakallarımı ovuştururken başımı yavaşça yukarı kaldırıp gözlerimi kapattım ve derin bir nefes aldım.

"O kız olmasaydı," diye başladı söze ama devam etmesine bile gerek yoktu. Devamını getirmeden "O kız olmasaydı da bizim aramızda bir şey olmayacaktı Jorja. Kabullenmek istemiyorsun ama bunun Beta'yla hiçbir ilgisi yok. Bu çocukluğumuzdan beri böyle." diye bahsedeceği konuyu açılmadan kapattım. Buruk bir şeklide güldüğünde gülüşündeki acıyı hissettim.

"Senin yanında hep vardım. Çocukken de vardım şimdi de varım. İyi gününde, kötü gününde, düştüğünde hep ben vardım. Kalkman için sana hep elimi uzattım ama sen şimdi o kızın elini tutuyorsun."

"Jorja," derken ona doğru bir adım attım. "Bizim aramızda hiçbir zaman duygusal bir ilişki olmayacağını sana defalarca kez söyledim."

"Ben," diye konuşmaya başladı ama sesi titrediğinde sustu ve dolan gözlerini kapatıp açtıktan sonra derin bir nefes alıp devam etti. "Ben senin için her şeyi yaptım Zayn. Sen buraya geldin, senin arkadan ben de geldim. Sırf senin yanına gelebilmek için bir sürü suça bulaştım ben."

"Hayatında yaptığın en büyük aptallıktı."

"Hayır." dedi net bir şekilde ve başını iki yana salladı. "Benim hayatımda yaptığım en büyük aptallık sana aşık olmaktı."

"Çocukken herkes aptaldır."

Yerdeki sigara pakedi gözüme çarptığında eğilip onu yerden aldım ve içinden bi tane sigara çıkardım. "Ben hep seninleydim Zayn. Hayatında bana yer açmasan bile ben yine seninle olurum. Her anında. Ben seninle büyüdüm."

"Haklısın." dedim ve sigarayı dudaklarımın arasına sıkıştırıp devam ettim söyleyeceklerime. "Benimle büyüdün. Kardeş gibi..."

"Ben seninle hiçbir zaman kardeş gibi büyümedim. Sizin karşınızdaki eve taşındığımızda beş yaşındaydım. Beş yaşındayken de seni seviyordum, yirmi beş yaşındayım, hâlâ seni seviyorum."

West CoastHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin