forty five

1.2K 110 70
                                    

faouzia, john legend - minefields ile okuyun
Bu şarkıyı zayn&beta şarkısı ilan ediyorum.
bir de bol bol yorum istiyorum bb.

Banyodan çıktığında yatağın ucunda öylece oturumuş ellerimle oynuyordum. Kucağımdaki parmaklarıma bakmaya devam ederken "Konuşacak bir şeyimiz kaldı mı ki?" diye sordum ama ısrarla ona bakmıyordum.

Sesli bir şekilde yutkunduğunu ardından da derin bir iç çektiğini duydum.

"Konuşacak o kadar çok şeyimiz var ki..."

Bana yaklaştığını hissettim. Önümde eğilip yüzüme bakarken ellerini dizlerime koydu. Hala yüzüne bakamıyorum. Yüzüne baktığımda ağlamak istiyordum çünkü.

"Hangisinden başlamak istersin? Bana istediğini söyleyebilirsin, içinde ne varsa..."

"Sana söyleyecek hiçbir şeyim yok artık." derken tırnaklarımın kenarlarına ojeleri kazımaya çalışıyordum bastıra bastıra. Ona bakmamak için türlü uğraş buluyordum kendime. "Bu kadar kısa sürede her şeyi tükettik. Kelimeleri bileKırgınlığım sesime yansıyordu. Bir saniyeliğine aşağıdan bana bakan yüzüne baktım. Gözlerindeki o çaresizlik ifadesini görmemek mümkün değildi.

"Bethany...susma lütfen. Bir şey söyle, istersen bağır ama susma."

Ellerini dizlerimden ittirip yataktan kalktım. Parmaklarımı saçlarımın arasına geçirip geriye iterken bir yandan da kapıya ilerliyordum.

"Aç hadi kapıyı. Gitmek istiyorum."

"Hayır. Aramızdakini çözene kadar ikimiz de buradayız."

"Aramızda hiçbir şey yok artık." derken az önceki o kırgın ve kısık sesim tamamen yok olmuştu. Öfkem sesimden bile taşıyordu. Bana yaklaşıp elime uzandığında parmak uçları tenime değer değmez çektim elimi.

"Bırak. Konuşacak hiçbir şeyimiz kalmadı."

"Her şey için özür dilerim."

Özür dilemesini istemiyordum artık. Olan olmuştu. Korkaklığı yüzünden bu haldeydik, özür dilemesi hiçbir şeyi değiştirmeyecekti.

"Özür dileme artık. Olan oldu. Bak...bak ne haldeyiz."

Başını iki yana sallarken "Böyle olsun istemedim." dediğinde ağzımdan sinirle bir nefes kaçtı.

"Öyle mi? Bana gelip anlatsaydın o zaman Zayn. Ben senin sorunlarından ne zaman kaçtım, söylesene?"

Gözlerini benden kaçırdı. Haklı olduğumu biliyordu, en başından beri biliyordu.

"Üstelik bu kez sadece senin sorunun değildi bu. Beni de ilgilendiriyordu. Ama sen ne yaptın?" İşaret parmağımı göğsüne bastırdım sinirle.

"Sen benim yerime de karar verdin."

Göğsündeki elimi tutup beni yakınına çektiğinde elimi hışımla çektim elinden.

"Seninle olmak için birçok şeyi göze aldım ben. Sana ulaşmak için mayın tarlasında yürüdüm resmen. Sana ulaşmama en büyük engel de sendin."

West CoastHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin