Ráno jsem se probudila a šla se obléct poprvé do školní uniformy Mrzimoru. Susan byla už taky vzhůru a pištěla na celý pokoj:,,Aaaa, první den školy! Já se tak těším!" já jen protočila očima a chtěla jsem vyjít z pokoje. Jenomže Susan se na mě nalepila, že půjde se mnou. Lepší holka se mnou nemohla být? S povzdechem jsem vyšla z pokoje se Susan za zadkem. Všichni prváci už čekali ve společenské místnosti Mrzimoru. První ročník se nerozděluje na odborné hodiny. Má vše společně pro lepší manipulaci profesorů.Šli jsme po dlouhé chodbě a hledali učebnu přeměn. Dnes jsme měli jen úvodní hodiny kde nás mají profesoři seznámit s učebním plánem tohoto roku. ,,Tady je!" zakřičel přitloustlí chlapec. Všichni studenti Mrzimoru se nahrnuli do učebny kde jako vzorní studenti už seděli Zmijozelští. Nad tím jsem se musela pousmát. Jak zvláštní vidět Zmijozel připraven zrovna na hodinu přeměn. S otráveným výrazem jsem si sedla do předposlední lavice před bílovlasého kluka. Tedy Draca. Chtěla si ke mně přisednout i Susan, ale ja ji s nechutí odmítla. ,,Já chci sedět sama! Běž si sednout tam." Ukázala jsem na lavice a otočila jsem se. Susan se nechápavě zvedla a odešla. ,,Ooo, tak ty jsi dobrá na to, že jsi z Mrzimoru." ozval se za mímy zády Draco. Já se zasekla a poprvé jsem začala přemýšlet, jestli Mrzimor je pro mě zprávný. Z mého přemýšlení mě ale vyrušila profesorka, která právě přicházela. ,,Já jsem profesorka Minerva McGonagallová. Budu vás učit přeměny všeho druhu. A..." zastavila se když viděla prazdnou lavici. Naštvaně vzhlédla z lavice vzhůru a proměnila se v kočku. Nechápala jsem tento čin, až když jsem viděla jak Ron s Harrym přicházejí. ,,UF. Víš jak by stará McGonagallová vyváděla, kdyby jsme přišli pozdě?" řekl Ron a z kočky, která seděla na stole se stala profesorka. ,,To bylo hustý." ,,Děkuji vám za uznání pane Weasley. Nebylo by lepší jednoho z vás přeměnit na kapesní hodinky?" lehce se rozčílila McGonagallová. ,,Zabloudili jsme." řekl Harry a McGonagallová nevahala odpovědět:,,Takže potřebujete mapu? Nebo bez ní nenajdete své lavice?" Ron s Harrym si šli sednout do poslední volné lavice. Já uslyšela smích, který vycházel ze zadu. Nikdo jiný než Draco se svými kamarády. Já se otočila a našvaně jsem řekla:,,Můžeš toho nechat?! Stojí ti to za to?!" Draco se na mě nechápavě podíval. ,,Nevím o čem mluvíš." pokrčil rameny. ,,Moc dobře víš o čem mluvím. Neustále mu děláš jen problémy a naschvály. Nech ho být..." chtěla jsem ještě něco podotkout, ale vyrušila mě profesorka:,,Co se to tam vzadu děje?! Slečna Parkerová se otočí a bude dávat pozor a pan Malfoy též!" S kamenným výrazem a úšklebkem na konci jsem se otočila a snažila se nevšímat si Dracovo blbých poznámek.
Hodina zkončila a my pospíchali do další učebny. Tentokrát hodina lektvarů. Učebna byla na konci hradu. Vešli jsme do zajímavé místnosti. Byly tu dlouhé řady stolů a velká okna. Všichni se posadili vedle sebe. Na mě zbylo místo vedle Harryho, který něco psal. ,,Ahoj, můžu si přisednout?" Harry zvedl svůj pohled na mě. ,,Jasně." usmál se a znovu zabořil hlavu do deníku. Vytáhla jsem si své věci, když najednout do učebny vrazil profesor. Byl to ten profesor, který při rozřazování neustále koukal na Harryho. ,,V mých hodinách nebude žádné pošetilé mávání hůlkou ani žádná přihlouplá zaříkadla. A proto neočekávám, že by mnozí z vás ocenili náročnou vědu a přesné umění přípravy lektvarů. Ovšem tech několik vyvolených, kteří mají předpoklady..." odmlčel se a začal svůj plášť zajímavě omotávat okolo sebe. ,,...ty mohu naučit jak očarovat mysl a omámit smysly. Naučit, jak stáčet slávu, připravit věhlas a dokonce jak uložit a zachovat smrt." Nemohla jsem si nevšimnout, jak Draco na profesora zasněně kouká. Bylo to dosti směšné, a tak jsem se lehce zachychotala. ,,Naopak, někteří z vás přijeli do Bradavic vybaveni s tak úžasnými schopnostmi, že jsou převědčeni, že nemusí vůbec...dávat...pozor." přešel k nám blíže a já poznala, že profesor mluví o Harrym, proto jsem do něj lehce drkla, aby přestal psát do deníku. Harry se podíval na mě a poté hned na profesora. ,,Pan Potter. Naše nová celebrita. Pověste mi, co získám, když přidám rozdrcený kořen Asfodelu k výluhu z Pelyňku?" Naštvaně mluvil profesor k Harrymu. Hermiona se okamžitě přihlásila. ,,Nevíte? Tak něco jiného. Kde by jste hledal pane Potter, kdybych vás požádal, aby jste našel Bezoár." Hermiona se opět jak šprtka přihlásila. ,,Nevím pane." odpověděl Harry. ,,A jaký je rozdíl mezi Šalamounkem a Mordovníkem?" Hermiona ruku ani nedávala dolů a Harry zklamaně odpověděl:,,Nevím pane." ,,Smůla. Zjevně sláva není všechno, že pane Potter?" Harry se zajímavě podíval na profesora a raději mlčel. Ale Draco se náramně bavil. Měla jsem chuť mu znovu něco říci, ale profesor začal dřív. Přešel zpět na své místo:,,Jsem profesor Severus Snape. Budu vás učit lektvary." otočil se a vážně se na nás všechny zadíval. Napadla mě taková myšlenka: Usmál se někdy? Stále je takový tajemný, jak kdyby neprožil žádnou příjemnou a šťastnou chvíli.
Hodina zkončila a my měli osobní volno. Šla jsem tedy do zahrádky hradu, která byla uprostřed si číst nějaké zajimavosti. Otevřela jsem knihu s tématem Magiozoologie a začetla jsem se o Hrabácích. Vyrušil mě kluk, který měl neupravené a rozcuchané vlasy, bylo na něm poznat, že je hodně stydlivý. ,,Koukám, že tě taky zajimá Magiozoologie." řekl koktavě a lehce se usmál. ,,Jo, zajímá. Tebe taky?" odpověděla jsem a na oplátku se také zeptala. ,,Jo. Už od mala. Mám jednu potvůrku. Musí být se mnou všude." z kapsy vytáhl maličkého tvorečka. ,,To je Kůrolez?!" Překvapeně jsem vyjekla. ,,Jo. jmenuje se Větvík." usmál se neznámý kluk. ,,Hrozně jsem jednoho chtěla, ale moje babička nebyla úplně zastánce mé záliby." můj hlas se lámal. ,,Já jsem Betty Parkerová." Poprvé za dnešní den jsem se usmála. ,,Já Mlok Scamander." Představil se kluk, který byl zjevně také z Mrzimoru. měl žlutou kravatu. ,,Koukam, že taky Mrzimor." Mlok přikývl a sedl si vedle mě.
Seděli jsme tam dlouho a povídali si o sobě. Co kdo zažil až po ty malé střípky vzpomínek. Myslím, že Mlok bude první hlavní člověk v mém příbehu.
ČTEŠ
💚V Zajetí Lásky💛
Любовные романыNikdy bych nevěřila, že zrovna do něj bych se někdy zamilovala. Bojím se, že mě zradí a přivede do nebezpečí. Mám se radši držet dál? Betty💛 •dokončeno•