.01.

290 15 0
                                    

Ο ήχος του ξυπνητηριού χτύπησε και με έκανε να τεντοθώ από το μαλακό κρεβάτι μου. Μια καθημερινή συνηθισμένη μέρα, σαν όλες τις άλλες και μια πλέον βαρετή ρουτίνα. "Ελένη σήκω έχεις δουλειά". Έλεγα στον εαυτό μου προσπαθώντας να του δώσω λίγη όρεξη.

Πήγα κατευθείαν στο μπάνιο, έπειτα στην κουζίνα για έναν ζεστό καφέ και όταν τελείωσα πήρα τα απαραίτητα μου για να φύγω προς το στούντιο. Οποιοσδήποτε επαγγελματικός προσανατολισμός κι αν πάρει κάποιος, σκεφτόμουν, δεν είναι εύκολος ακόμη κι αν είναι το μοντελινγκ που κάποιοι λένε πως απλά πρέπει να βγάζεις μερικές φωτογραφίες και να κάνεις γκριμάτσες προς την κάμερα.
Είναι μια αρκετά δύσκολη δουλειά και με σίγουρα πολλές απαιτήσεις.

Δουλεύω τώρα εφτά χρόνια. Έχω να το λεω πως από το δεύτερο κι όλας χρόνο τα είχα καταφέρει και είχα ανέβει πάνω από όλες τις άλλες μου "αντιπάλους". Είχα ανεβάσει την εταιρία στα ύψη όπως και είναι μέχρι σήμερα.
Πληρώνομαι αρκετά καλά, αλλα οι ώρες που βρίσκομαι εκεί όλο διπλασιάζονται και το πρόγραμμα μου βαραίνει.

Εκτός από αυτήν την δουλειά, αρκετές κινηματογραφικες εταιρίες με έχουν ζητήσει να συμμετέχω σε διάφορες παραγωγές τους. Λένε πως ο τρόπος έκφρασής μου είναι μαγικός και καταφέρνω πάντα να αφήνω το κοινό μου άναυδο. Το ωραίο με αυτή τη δουλειά είναι πως μπορώ να  διαλέγω το καλύτερο θέμα της ταινίας που με έχουν ζητήσει και πηγαίνω για γυρίσματα.

Δυστυχώς όμως δεν είναι μόνο τα ευχάριστα της δουλειάς. Ως μοντέλο, είχαν υπάρξει αρκετές φορές που κόσμος δοκίμασε να με σκοτώσει, ή φορές όπου  από μόνη μου αρρώσταινα γιατί δεν έτρωγα από τον φόβο μην με δηλητηρίαζαν και έτσι κατέλειγα κάθε φορά στο κρεβάτι. Μην μπορώντας ούτε να ανοίξω τα μάτια μου. Άνθρωποι σαν και αυτούς πρέπει να χαρακτηριζονται ως ανίκανοι και όχι ως σωστοί πολίτες, διότι αντί να πάνε και να πιάσουν μια καλή δουλειά, ασχολούνται με τις ζωές των άλλων και το πως θα τις ξαποστείλουν.

Έπειτα από λίγη ώρα συλλογής και σκέψης, έφτασα στην εταιρία όπου και δουλεύω.
Μπήκα στο κτήριο και παντού ακούγονταν οι χαρακτηριστικοί ήχοι των φωτογραφικών μηχανών. Κοπέλες φορούσαν μεγάλα ωραία μεταξωτά φορέματα που θύμιζαν παραμύθι, στέκονταν μπροστά απο ένα λευκό φόντο και έπαιρναν διάφορες πόζες.

Αυτό από ότι φαινόταν ήταν και το θέμα της ημέρας.. Αριστοκρατία..Μόδα στην Γαλλία την περίοδο του Λουδοβίκου και της Μαρίας Αντουανέτας.

Ανεκπλήρωτα ΌνειραWhere stories live. Discover now