2.

4.4K 149 36
                                    


Jeon Jeongguk

Czeeeeeść

Park Jimin

Nie

Nie ma szans

Jeon Jeongguk

Jeszcze nie napisałem o co mi chodzi

Park Jimin

Dobrze wiem o co Ci chodzi
Nie lubię Cię i nie licz na to, że zostaniesz częścią naszej paczki

Żegnam.

Jeon Jeongguk

Ale ja mam pomysł!

Nie możesz wysłać wiadomości.

...................

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.





........

Chłopak już Od kilku tygodni starał się zwrócić uwagę najpopularniejszego chłopaka w szkole - Park Jimina, jednak na marne. On miał go gdzieś. Pytanie dlaczego? Przecież byli tacy sami! Mieli bogatych rodziców, byli popularni w szkole, z tym, że starszy bardziej, lubili sport. Więc dlaczego Jimin go nie lubił?!

Postanowił, że podejdzie do nich w szkole cichaczem, podsłucha o czym mówią i potem się ujawni pytając o dołączenie do rozmowy. To było genialne! Nie było możliwości, że skończy się to fiaskiem.

Stał już niedaleko, ukryty za ścianą. Już chciał zrobić jeszcze jeden krok w kierunku grupki, gdy nagle ktoś na niego wpadł robiąc to za głośno. Gguk wylądował tyłkiem na ziemi zderzając się głową z drugim koreańczykiem. Oczywiście wszyscy zwrócili się w ich kierunku. Jimin widząc chłopaka przewrócił jedynie oczami i razem ze znajomymi odszedł.

— Jak łazisz niemoto?! — wykrzyknął Gguk w stronę czarnowłosego. Stracił z oczu swój cel, co bardzo go wkurzyło. I wtedy zobaczył, kto na niego wpadł. Kim Taehyung, człowiek zagadka. Z nikim nie rozmawia, nie chodzi na żadne zajęcia pozalekcyjne, dobrze się uczy i podobno potrafi mocno uderzyć.

— Sorry — odparł z dziwnym uśmieszkiem. Jeon nie wiedział jak to zinterpretować, więc po prostu to olał.

— Uważaj na kogo wpadasz, Kim. Następnym razem nie będę taki miły.

Wymierzył w jego stronę palec wskazujący. Był młodszy, racja, jednak to on rządził w tej budzie. Taehyung uniósł jedynie brwi i rozbawiony odszedł.

— Nie skończyłem! — krzyknął za nim, po czym mruknął do siebie: — Jeszcze tego pożałujesz.

Nie miał pojęcia, w co się wpakuje próbując pokazać starszemu, gdzie jego miejsce.

.........

Sassy Moody Nasty || TaeGguk Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz