7.

3.1K 108 16
                                    

Kolejna próba zagadania do grupki Jimina zakończyła się fiaskiem, kiedy to nauczyciel zauważył Jeongguka w podejrzanej pozycji za kwiatkiem.

— Panie Jeon, co Pan robi?

— Ja tylko... sprawdzam stan nawodnienia tego kwiatka — odparł Jeongguk uśmiechając się. Wiedział, że i tak nic mu nie zrobią. W końcu jego ojciec przekazuje na szkołę dość pokaźne dofinansowanie.

— Proszę się udać na lekcje...

— Już tylko... cholera, poszli sobie — westchnął widząc, że już nikogo nie było na holu.

Nauczyciel odszedł. Jeongguk podszedł wolnym krokiem do swojej szafki otwierając ją. Nagle usłyszał czyjś głos.

— Nie możesz mu po prostu powiedzieć, że ci się podoba?

Przestraszony nastolatek wzdrygnął się od razu odwracając. Widząc siedzącego na przeciwko starszego mruknął jedynie nieprzyjemne słowa i wrócił do grzebania w szafce. Po co właściwie ją otworzył?

Taehyung widząc rozjudzonego młodszego jedynie zaśmiał się pod nosem.

— Posłuchaj mnie — Gguk podszedł do stolika, gdzie siedział uderzając w niego pięścią. — Nie wiem o co ci chodzi ale on mi się nie podoba, jest najpopularniejszy w szkole, dziany... Po prostu jesteśmy tak samo zajebiści.

— I dlatego za nim łazisz co przerwa?

— A Ty co? Skąd wiesz co robię?

— Nie da się nie zauważyć twoich nieudolnych prób zagadania do niego...

Jeongguk widząc głupi uśmieszek na ustach starszego nie wytrzymał. Złapał za kołnierz jego koszuli ciągnąć chłopaka w bok sprawiając, że ten upadł razem z krzesłem na podłogę. Taehyung nie przejął się tym zbytnio, ponieważ to nie był pierwszy raz kiedy ktoś próbuje to ustawiać. Jednak tym razem nie zamierzał oddawać przeciwnikowi. Gguk zdenerwowany usiadł okrakiem na chłopaku i uderzył w twarz kilka razy.

— Jeszcze jedno słowo, a pożałujesz.

Splunął odchodząc od leżącego chłopaka. Że niby Jimin miał mu się podobać? Skąd on wymyślił takie rzeczy. Jedyne o co mu chodziło to jego pieniądze i sława.

A ten cały Taehyung mógł się pieprzyć. Nie obchodziło to zdanie jakiegoś wyrzutka.

........................

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.


..............

Nie zwracajcie uwagi na godziny i daty na tweetach ok?

Sassy Moody Nasty || TaeGguk Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz