56.

2.8K 113 38
                                    

KimTaehyung

Kazali mi tu dodać swoje zdjęcie A nie innych, także tak

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Kazali mi tu dodać swoje zdjęcie A nie innych, także tak... To ja.

Komentarze

Hwasa: kręci się koło Ciebie jakaś pannica?

KimTaehyung: A co? Jesteś zainteresowana? Haha

Hwasa: spoko, wiem kto się koło Ciebie kręci ;)

KimTaehyung: hahaha

Bn.sj2013: WOW

RoseRose: to jest ten leszcz z naszej szkoły?

JeonJeongguk : o kurwa

ParkJimin: Taehyung, jaki Ty jesteś przystojny

Baekon: dobrze, że dodałeś

...........

JeonJeongguk

Namjoon czy Ty to widziałeś?!
Ja chyba śnie

Ja nie wiem co się ze mną dzieje ostatnio

A to zdjęcie
Jsbsjsnsjxndjc

Chyba umieram

Namjoon

Typie, siedzę obok Ciebie, dlaczego mi tego nie powiesz?

I widzę, że Ci coś siadło na głowę bo masz dziwną minę

JeonJeongguk

BO MAMA SIEDZI OBOK?!
PRZECIEŻ ZACZNIE WYPYTYWAĆ

A CO DOPIERO JAK JEJ POWIEM

NIE MOZE WIEDZIEC

Namjoon

To  o co ci chodzi?

JeonJeongguk

WIDZIAŁEŚ CO TAEHYUNG DODAL?
AAAAA

Xjdnjxdnixmd

Chyba serio jestem chory

Ale
Jak on wygląda w tych włosach
MATKO

EJ
CZEMU MOJA MAMA PATRZY W TOWJ TELEFON?
TY ZDRAJCO

MAMO PRZESTAŃ PATRZEC NA TO CO PISZĘ
NIE ZAGLADAJ W JEGO TELEFON

AAAAA

............

— To urocze Ggukie, że ktoś ci się spodobał — powiedziała kobieta zwracając się do syna. Chłopak położył głowę na kanapie i zakryć poduszką. Siedział z Namjoonem i swoją mamą w salonie oglądając jakiś film w telewizji. Namjoon traktowany był jak rodzina, więc nikogo nie dziwił fakt, że przyszedł w odwiedziny.

— On mi się nie podoba — mruknął w poduszki. Jego przyjaciel się zaśmiał.

— Jasne. Właśnie, Seokjin mi pisze, że dostał zaproszenie od Byul na imprezę do Yoongiego.

— I co z tego? Jak jest dzisiaj, to idź. Będziesz miał może okazję pogadać z Yoongim — odparł najmłodszy z towarzystwa podnosząc się i przeciągając. Wstyd było przyznać, że w piątkowy wieczór siedział z przyjacielem i mamą oglądając jakieś ckliwe filmy. Wcześniej pewnie by siedział z Jaehyunem i Chanyeolem gdzieś na mieście, jednak niedawno oznajmili mu, że nie jest wart ich uwagi. Nie przejął się tym zbytnio.

— Tak, to dzisiaj ale... — Namjoon również wstał i złapał przyjaciela za nadgarstek, po czym ruszył na górę.

— Co ty robisz? Zostaw mnie! Mamo!

— Pozwalam — odparła jedynie.

— Idziesz z nami, więc musisz się odjebać jak zwykle na imprezy.

— Głupi jesteś?! Nigdzie nie idę — chłopak założył ręce na piersi.

— Skoro to impreza Yoongiego, a Taehyung to jego przyjaciel...

— O nie... I to właśnie jest powód, dla którego nie chcę iść. Pewnie pójdę i znowu się nawale i zrobię coś równie głupiego jak... To znaczy coś głupiego...

— Czekaj... — Joon zatrzymał się w półkroku. Spojrzał na chłopaka, który odwrócił wzrok. — Coś równie głupiego? Co wtedy zrobiłeś, jak byłeś u Tae? No, nie licząc paradowania z gołą dupą przy jego znajomych.

— Nic, to o to mi chodziło — Gguk podrapał się po ramieniu. — Pewnie ci jego znajomi też będą... Hwasa znowu się będzie nabijać i w ogóle...

— Coś kręcisz — odparł podejrzliwie Joon. — Gadaj, o czym mi nie mówisz?

Cisza.

Gguk przygryzł wargę. Powiedzieć czy nie? Ale przecież Namjoon to jego najlepszy przyjaciel.

— Dobra, powiem Ci ale masz nikomu nie mówić — powiedział szybko wymachując rękami. — Bo wtedy... I ten jego kolega przy tym był...

— Po prostu mi powiedz co zrobiłeś — westchnął.

— Pocałowałem go. Ale byłem pijany, a przecież on jak mama nas przyłapała nie był lepszy...

— O tym też nam nie powiedziałeś — zaśmiał się Joon. — W czym w końcu wam przeszkodziła? A o tym, że go pocałowałeś to wiedziałem.

Namjoon odszedł od przyjaciela i otworzył szafę z ubraniami. Zaczął przeglądać zawartość, szukać.

— Skąd? — zapytał zaskoczony Gguk pojawiając się obok mebla.

— Jay powiedział Hwasie i Jessie, one powiedziały innym i tak dotarło do mnie.

— Jak to innym? Jaki wstyd.

— Jeongguk... to był tylko całus i do tego po pijaku. A mówiąc innym mam na myśli wszystkich. A teraz trzymaj — rzucił w chłopaka czarnymi spodniami i koszulą. — Ubieraj się bo jedziemy poderwać ci chłopa, kopciuszku.

.....................

Sassy Moody Nasty || TaeGguk Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz