Uzun Ayrılık

497 49 92
                                    



Onları ayrı yazmak hiç içimden gelmiyor ama kaçınılmaz bir kaostu. Umarım beğenirsiniz <3 

Yeni bebiş ya da bebişler olsa nasıl olurdu sizce?








Bir anda yere serilen Lucas ile neye uğradığımı şaşırdım. Tamam, kabul kafam güzeldi ama olayları seçebiliyordum. Kafamı kaldırdığımda kızgın bir boğa gibi burnundan soluyan Chanyeol'u gördüm.

"Chanyeol!"

Hemen yere eğilip Lucas'ın başını tuttum.

"İyi misin Lu?"

Lucas, kanayan burnunu tutarak yerde uzanıyordu. Aniden kolumda çekilmemle Chanyeol ile burun buruna geldim.

"Gidiyoruz!"

"Hiçbir yere gitmiyoruz Chan! Ne yaptığını sanıyorsun sen!"

İçerideki çoğu kişinin bakışı bize dönmüştü ve umarım yarın haberlerde boy boy fotoğraflar gezmezdi.

Chanyeol'un bileğimi tutan eli gittikçe sıkılaşmıştı, canım acıyordu artık.

"Gidiyoruz dedim! Evde konuşacağız!"

Masada duran telefonlarımız cebine atıp ikimizi birden barın dışına sürükledi. Araba gelene kadar da yüzüme bile bakmadı. Orada ne olmuştu da bu hale gelmişti? Görüntüler beynimde silik silikti.

Arabamız geldiğinde aynı sertlikte beni koltuğa oturtup kemerimi başladı ve sürücü kısmına geçti. O sinirliyse ben de sinirliydim. Ne olursa olsun böyle bir yerde arkadaşıma vuramazdı, kaldı ki o kişi diğer başroldü. Nasıl bu kadar düşüncesiz davranmıştı!






***************************






Eve geldiğimizde sinirle arabanın kapısını çarpıp çıktım. Çok geçmeden o da bana yetişmişti ama bir an için dengemi sağlayamadım ve bahçedeki çitlere doğru yalpaladım. Chanyeol hemen eliyle belimden destek oldu ve eve öyle girdik.

Ayakkabılarını çıkarttı ve sinirle ceketini koltuğa fırlattı. Çok yorgun ve kızgındım bu yüzden hemen koltuğa oturdum. Saat gecenin bilmem kaçıydı bu yüzden evde yanan tek ışık salondaki küçük lambadan geliyordu. Haesook teyze de çoktan uyumuş olmalıydı.

Chanyeol salonun ortasında bir oraya bir buraya gidip geliyordu bense koltukta oturmuş kızgınlıkla konuşmasını bekliyordum.

"S-sen, s-sen ne yaptığını sanıyorsun Baek? Sana kaç kere o çocukla birlikte olma dedim!"

Kollarını göğsünde birleştirmiş tam önümde dikilerek bana alçak sesle de olsa bağırdı. Kaşlarımı çatarak cevap verdim.

"Sen benim arkadaşlarıma ne zamandan beri karışır oldun Chan?"

The Miraculous Sky  - Chanbaek - MpregHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin