Yeni Sayfa

425 46 100
                                    


Lütfen kızmayın :) 

Bazı şeylerin olması için bir laç bölüm daha sabretmelisiniz. Felaket tellalı olmak istemem ama...

Aranızda taekook destekleyen varsa mesajımı alsın lütfen! Teşekkürler Japonya! <3

İyi okumalar, umarım beğenirsiniz :) <3













6 Ay Sonra


Yorucu günlerimizin üzerinden altı ay geçmişti. Film çekimleri neredeyse bitmiş son birkaç sahne kalmıştı. İkizler de altı aylık olmuşlardı. Açıkçası basın toplantısından sonra Lucas ne benimle ne de Chanyeol ile iletişime geçmişti.

Sahneler çekileceği zaman ikisi de profesyonelliğini konuşturarak gayet sorunsuz bir şekilde bitiriyorlardı işi. Tahmin ettiğim kadar zor geçmemişti benim için hamileliğim, karnımın patlayacak kadar şişmesi dışında tabi. Bu sefer karın ağrılarım daha fazla olmuştu. İkiz oldukları için normal olduğunu söylemişti Luhan.

Ama Chanyeol neredeyse her gece onlarla konuşarak uyutuyordu beni. Ben de konuşmak istediğimde, benden sonra, diyerek fırsat vermiyordu bana. Tabi o sıra bana hiç gelememişti çünkü her seferinde uyuyakalmıştım. Ben de gündüz yapıyordum konuşmalarımı.

Kalan sahneler için Busan'a gelmiştik ve üç haftadır buradaydık. Ekip otelde kalıyordu ama bizimkiler zaten burada yaşadığı için biz onlarda kalmayı tercih etmiştik. Bazı günler sete gidemediğimde evdekiler yardımcı oluyordu bana.

Bu sefer de cinsiyetlerini öğrenmemiştik. Ama Chanyeol'un şimdiden yeni evlere baktığını biliyordum. O, her ne kadar bu evin bize küçük geleceğini söylese de ben burada kalmak istiyordum. En güzel anılarımızla doluydu.

Ufak bir tadilatla çocuklar için uygun oda veya odalar yapılabilirdi eve. Chonhee, bizimleydi tabi ki. Küçük kızımız da bir ay sonra bir yaşına girecekti. Onun için çok güzel bir parti yapmak istiyordum ama evimizde.

Bu gün de sete gitmediğim günlerden biriydi. Sabah uyandığımda, gerçi on birde uyanmıştım pek de sabah değil, Chanyeol'un gittiğini anlamıştım. Böyle yapıyordu. Beni uyandırmadan gizlice gidiyordu tek başına. Bizi düşündüğünü biliyordu mama onun eşi olduğum kadar menajeriydim de.

Hareketlerimi neredeyse sıfıra indirmiş karnımı tutarak ve tabi yataktan destek alarak oturur hale geldim yatakta.

"Anne!!!"

Evet, kendi iradem buraya kadardı. Daha fazla hareket için başkasına ihtiyacım var.

"Uyandın mı oğlum!" dedi annem neşeyle odaya girerken.

"Küçük oğlun uyandı anne, hadi öp beni!" dedim kollarımı ona uzatarak.

Kabul, bazen ciddi anlamda ilgiye ihtiyacım oluyordu, bu da o anlardan biriydi sadece. Annem gülerek yatağın yanına oturdu ve elleriyle yanaklarımı sıkmaya başladı.

"Agh!"

Her ne kadar acıdığını belli etmeye çalışsam da annem bırakmıyordu.

"Benim oğlumun yanakları ne kadar tatlı olmuş böyle!"

The Miraculous Sky  - Chanbaek - MpregHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin