Büyük Kaça(M)ak

484 33 127
                                    


Merhaba <3<3 Nasılsınız?<3

Üst üste smut bölüm atacağım. Bu yüzden 'love me like you do' dinliyorum tüm gün :D

Sizi seviyorum, iyi okumalar <3<3<3











"C-chanyeol?" dedim ensemde hissettiğim sıcak nefesle.

Hemen ardından belime sarılan bir çift güçlü kolla titrek bir nefes aldım. İkizler hazır aşağıda babaanneleriyle oynuyorken bez değiştirme masalarını temizliyordum.

"Baekhyun?" dedi kısık sesle.

"Hm?"

Eğer Chanyeol biraz daha böyle kalırsa ayaklarım beni taşıyamayacaktı.

"Bu gece annemlerden çocuklara bakmalarını isteyebiliriz."

Bir ay sonra dizi çekimleri başlayacaktı. Şirkette beklenmeyen bir dizi finali olduğu için çekimler öne alınmıştı. Açıkçası bu benim işime gelmişti. İkizler yedi aylık olmuştu bile. Zaman gerçekten hızlı geçiyordu.

Chonhee artık yaramaz bir çocuk olmuştu. Üstüne bir de koşma alışkanlığını getirince evde yakalamaca oynuyorduk her gün.

"Emin misin? Bizi özlemezler mi?" dedim çekingence.

"Annelerini bir gece görmeseler bence sorun olmaz. Ben annelerini iki aydır göremiyorum."

Bu dediğini kıkırdamıştım çünkü baya haklıydı. Ben de kocamı çok özlemiştim ama bunu dile getirmeye çekiniyordum, son sefer malum.

"Pekala, sanırım isteyebiliriz." Dedim kolları arasında ona dönerek.

Gözleri kocaman açılmış ve anında benden biraz uzaklaşmıştı.

"Sen ciddi misin? Bak eğer şaka falansa baştan söyle boşuna kendimi hazırlamayayım."

Kaşlarım çatıldı.

"Chanyeol! Duyan da benim yüzümden bizim hiç özel hayatımız yok sanar."

"Aslında öyle-"

"Öyle mi!"

"Bebeğim ama her seferinde çocuklar uyuyor diyen sendin."

Evet, haklıydı. O yüzden sustum ve gözlerimi kaçırdım. Hızla dudağıma ufak bir öpücük kondurdu.

"Ben anneme haber vereyim de hazırlansın!" dedi ve hemen odadan ayrıldı.

"CHANYEOL! Daha akşam bile olmadı!"

Azgın!










***************


The Miraculous Sky  - Chanbaek - MpregHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin