Bazı geçiş bölümlerini yazmaya başlamak çok zor oluyor ama bir yerden sonra istemsizce yazıyorsunuz. Bu bölümde de başıma o geldi :) :) :)
Yorumlarınız benim için çok değerli, fikirleinizi duymak beni çok mutlu ediyor <3 <3 <3 <3
Eve döndükten sonra kalan günlerimizi dolu dolu geçirmiştik. Her anlamda, tabi ki. Chonhee artık neredeyse yürüyecekti. Erken başlaması bizi mutlu ediyordu. Gerçi bir yaşına girmesine çok bir şey kalmamıştı.
Bizimkilere hamile olduğumu söylemiştik. Chanyeol'un annesi gene bayılmıştı. Benimkiler de buraya gelmek istemişti ama biz engel olmuştuk. En son Chonhee karnımdayken başıma gelenlerden dolayı herkes gerçek heyecanını biraz saklamıştı. Sanki çok sevinseler gene bir şey olabilirmiş gibi davranıyorlardı.
Sete dönmemize bir gün kalmıştı. Yönetmen Chanyeol ile bir buluşma ayarlamamı istemişti menajeri olarak ama buluşmaya eşi olarak katılmamı söylemişti. Aslında dürüst olmak gerekirse biraz gergindim. Lucas'ın da gelip gelmeyeceği ile ilgili bir şey söylememişti.
Chanyeol dolaptan bir şapka ve maske çıkarıp yatakta oturan bana döndü.
"Hazır mısın güzelim?"
Yavaşça başımı salladım ve gerçek olmasa da gülümsedim. Chanyeol benim endişeli yüzümü görünce şapkayla maskeyi yatağa bırakıp yanıma oturdu. Ellerimi elleri arasına aldı ve konuşmaya başladı.
"Endişelenme güzelim, lütfen. Şu an senin üzülmen en son isteyeceğim şey."
"Ama ya senin kariyerini etkileyecek bir şey olursa!" dedim titreyen sesimle.
"Baek. Ben size sahibim. Sen, Chonhee, ikizler. Bundan sonra beni üzebilecek en kötü şey size bir zarar gelmesi olur. Biz bir aileyiz."
********************
Evdeki duygusal konuşmadan sonra Chonhee'yi öpüp yola çıkmıştık. Gergin olduğum için arabayı Chanyeol kullanıyordu. Yönetmenin attığı konuma geldiğimizde girişte bizi Sunyeon karşılamıştı. Her zamanki neşeli gülümsemesi yerine biraz buruk bir gülümseme yerleşmişti yüzüne.
"Hoş geldiniz. Yönetmen Kang sizi içeride bekliyor. Bu taraftan lütfen."
Yavaş hareketlerle onu takip ettik. Şehirden uzakta bir at çiftliğinde buluşmuştuk. Gazetecilerden uzak olabilecek sayılı yerlerdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Miraculous Sky - Chanbaek - Mpreg
Fanfiction"Sen bile bilemezsin gülüşün bende kaç bahar eder." Baekhyun bir gece yüzünü bile hatırlamadığı biriyle yatar ve hamile kalır. Ne yapacağını bilemeyerek en yakın arkadaşı olan Chanyeol'a sığınır. Chanyeol sayesinde bebeği kabullenir. Sonrasında ise...