Merhabalar <3<3
Öncelikle son smut bölüm olduğunu belirteyim. Çok utanıyorum. Bu kadar smut yazdıktan sonra bunu demek de biraz tuhaf kaçtı ama inanın bana acayip utanıyorum.
Bazı giftler koydum, yani umarım aşırıya kaçmaz.
Sizi seviyorum, umarım beğenirsiniz, iyi okumalar <3<3<3<3<3
(Baekhyun)
Nefes nefese kalmış bir şekilde bana üstten bakan eşime diktim bakışlarımı. Her seferinde bir şekilde beni şaşırtmayı başarıyordu. Yine zevkten beni kendimden geçirtmişti.
Penisi yüzünden menilerinin tamamı deliğimden çıkamasa da bir kısmı sızmıştı. Bacaklarım arasındaki sıcak ıslaklık titrememe sebep oluyordu.
İçimden çıkarak ellerini kalçalarımın hemen altında birleştirdi ve destekleyerek dikleşmemi sağladı. Sonra da pantolonu bacaklarımdan sıyırıp çıkarttı.
"Sıkı tutun güzelim, yukarı çıkacağız." Dedi tekrar bacaklarım arasında girerken.
Dediği gibi yapıp elimden geldiğince sıkı bir şekilde tutundum ona. Hiç zorlanmadan bedenimi tezgahtan tamamen ayırıp merdivenlere yöneldi. Beni böyle sarması çok hoşuma gidiyordu.
Odamıza tekrar girdik. Beni yatağa bırakmasını beklerken Chanyeol'un adımları odanın içindeki banyoyu bulmuştu.
Bu gece durmak yok derken şaka yapmıyordu sanırım. Banyoya girip beni lavabonun yanına bıraktı. Geri çekilip kapıyı kapattı ve dudaklarıma uzun bir öpücük bıraktı.
"Mmh!"
İçimden bir anda çıktığı için hissettiğim boşluk ve hava inlememe sebep olmuştu.
Elleri üzerimdeki gömlek ve süvetere gitti. Yukarı çekiştirip tamamen çıplak kalmamı sağladı ve iki parçayı da yere fırlattı.
"Sen de çıkar Chanyeol! Utanıyorum!" dedim kaşlarımı çatarak.
Şimdiye kadar hep giyinikti ve bu her ne kadar çok çekici olsa da tek kalmak istemiyordum. Chanyeol dediklerimin üzerine güldü ve ellerini belime doladı.
"Pekala, bunu sen yapmak ister misin sevgili eşim?"
Cilveli sesi ve kullandığı kelimeler beni etkilemişti. Bu adamı kimseyle paylaşamazdım ben! Şimdiye kadar nasıl kıskançlıktan çatlamamıştım merak ediyordum doğrusu.
Gülümseyerek oturduğum yerden gömleğinin düğmelerini açmaya başladım. Özenli bir yavaşlıkla hepsini açmayı bitirdiğimde Chanyeol'a kısa bir bakış attım. Gözlerini kırpmadan beni izliyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Miraculous Sky - Chanbaek - Mpreg
Fanfic"Sen bile bilemezsin gülüşün bende kaç bahar eder." Baekhyun bir gece yüzünü bile hatırlamadığı biriyle yatar ve hamile kalır. Ne yapacağını bilemeyerek en yakın arkadaşı olan Chanyeol'a sığınır. Chanyeol sayesinde bebeği kabullenir. Sonrasında ise...