İki Küçük Şahit

515 50 124
                                    



Okumaların azaldığını hissediyorum. :( 

Beğenerek okuyun lütfen :) <3










Şu an Chanyeol'un kaldığı otelin lobisinde Kyungsoo ve Jongin'in işlemleri tamamlamasını bekliyordum. O resimleri gördükten sonraki gün hemen oda ayırtmış ve akşam ilk uçakla buraya gelmiştik. Aslında hep birlikte gelecektik ama Luhan hastaneden izin alamamış, Sehun dikkat çekeceği için gelmemişti.

Çok uzun kalacağımızı tahmin etmiyordum bu yüzden Chonhee'yi benimle birlikte kaosa sürüklememiştim. Eminim evde Haesook teyzeyle mutlu vakit geçiriyordur. İki gün kalabilecektik sadece.

"Hadi gidelim Baek."

Soo'nun sesini duymamla başımdaki tanınmamak için taktığım şapkayı biraz daha çektim ve önümdeki ikiliyi takip ettim. Aslında özellikle Chanyeol'un kalacağı kattan oda istemiştik ama oradaki odalardan rezervasyon yaptırmanın şüpheli gelmesi ihtimaline karşın biraz zorlansak da alt katındaki boş bir odayı yakalayabilmiştik.

Kalacağımız odaya geldiğimizde içeride iki farklı yatak odası daha olacağı için ben hemen bir tanesine girmiştim. Planımız şuydu. Jongin, sanki sürprizmiş gibi Chanyeol'u bulacaktı ve etrafındakileri uzaklaştırıp odaya getirecekti; Kyungsoo o kızın kim olduğunu öğrenecekti. Ben de odada onunla konuşup bir şekilde kendimi affettirecektim.

Düşüncelerim arasından sıyrılmama karnımdan gelen gurultu sebep olmuştu. Sanırım çok acıkmıştım gerçekten. Odadan çıkıp Soo ve Jongin'in odasının kapısını tıklattım.

"Çocuklar, ben acıktm. Bir şeyler yemeye gideceğim, gelmek ister misin?"

Çok geçmeden kapı açıldı ve yanakları kıpkırmızı olmuş bir Kyungsoo karşıladı beni. İçeride ne olduysa artık...

"Ben de acıktı, hadi gidelim!"

Soo'nun bu haline kıkırdayarak onu takip ettim. Gene şapkamı takıp odadan çıktım. Yemekhaneye indiğimde Soo beni masada bırakıp bir şeyler almaya gitti. Aslında çok güzel bir oteldi, belki daha sonra buraya tatile gelebilirdik.

Salondaki masalara bakarken bir masa gözüme çarptı. Chanyeol tek başına yemek yiyordu. Düşünceli görünüyordu.

"Yemekler geldi!"

Her ne kadar Chanyeol'u izlemek istesem de Soo'nun masaya koyduğu dolu tabaklardan sonra bu pek de mümkün olmamıştı ne yazık ki. Çok güzel görünüyordu hepsi. Kendimi tutamayıp hemen yemeye başladım.

"Baek, yavaş olsana. Tamam, ihtiyacın var ama boğulacaksın."

Soo'nun gülerek söylediği şeye karşı ağzım doluyken kaşlarımı çatarak kafamı kaldırdım konuşmak için. Ama gözüm az önceki masaya kaymıştı istemsizce. O kız Chanyeol'un masasına oturmuştu ve şimdi ikisi bir şeyler konuşuyordu.

AZ ÖNCE KOCAMIN ELİNİ Mİ TUTTU O KIZ?

Kyungsoo da baktığım yere baktıktan sonra telaşla bana döndü.

ŞİMDİ DE KOLUNU OKŞAMAYA BAŞLADI!

"B-baek, planı unutma lü-"

Konuşmasını bitirmesini beklemeden hışımla masadan kalktım. Tamam, kavga etmiş olabilirdik ama o kız evli olan bir adama sarkıyordu resmen. Hedefim olan masaya ulaşınca iki elimi de masaya sertçe vurarak dikkatleri üzerime çektim.

The Miraculous Sky  - Chanbaek - MpregHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin