Merhaba <3<3<3 Finale son bu bölümdü.
Sizi seviyorum, umarım beğenirsiniz, iyi okumalar <3<3<3<3<3<3<3
-BAEK HYUNG! GERÇEKTEN HAMİLE MİSİN?
"Evet Sehun ve sakin ol lütfen."
Chanyeol'un ödül töreninden bir hafta sonra, bugün Kore'ye dönmüştük. Çok da uzun bir yolculuk olmamıştı bizim için.
Bir haftadır ne benim ne Chanyeol'un telefonu susmuyordu. Nedeni ise çok basitti. Chanyeol benim hamile olmama sevinirken ödülü unutmuş, neredeyse beş dakika boyunca bu sevinci yaşamıştı.
Ona kendimi duyurmayı başarabildiğimde nihayet, koşarak sahneye çıkıp ödül konuşmasını yapmıştı ve hamile olduğumu da herkese duyurmuştu.
Tüm magazin kanalları, dergiler, gazeteciler arayıp duruyordu. Tabi araya giren Sehun, Kyungsoo ve annemlerin aramalarını açmak zorunda kalmıştım.
-Hyung, hissediyorum bu sefer kesin kız!
"Evet, Chonhee seni sattığı için yeni bir kız bekliyorsun değil mi!" dedim gülerek.
O da telefonda gülüşüme eşlik etmişti.
-LUHAN! BAEK HYUNG YİNE HAMİLEYMİŞ!
Evde eşine olan bağırışı kulağımı parçalamıştı resmen. Aptal çocuk!
"Telefonda ne diye bağırıyorsun? Neyse hadi kapat, işimiz gücümüz var."
-Düğünde görüşürüz hyung!
Nihayet telefon kapandığında gülerek araba kullanan eşime döndüm. Havaalanından direkt eve gidecektik. Yarın Kyungsoo ve Jongin'in düğünü vardı. Neden bu kadar geç evlendiklerini sorarsanız çok basit bir cevap verebilirdim. Çünkü yine ayrılma aşamasına gelmişler ve en sonunda Jongin'in nikah tarihini almasıyla barışmışlardı.
"Neden gülüyorsun?" dedim gülümsememe engel olamadan.
Çocuklar koltuklarında uyuyorlardı bu yüzden sesimi olabildiğince alçak tutmuştum.
"Bilmem ki, siz yanımdayken gülmek için sebebe ihtiyacım olmuyor."
Yanaklarım kızararak önüme döndüm. Chanyeol'un ani gelen şu sözlerine hala alışamamıştım.
"Eminim bir sürü kanal senden röportaj isteyecek, malum şu meşhur ödül konuşman." Dedim imayla.
"Makul birkaç tanesine gideriz."
Kırmızı ışıkta surunca bana döndü.
"Bir süre ara verip hamileliğinde yanında olmak istiyorum Baekhyun."
Direksiyondaki elini okşadım.
"Chanyeol kariyerinin zirvesindeyken sırf bu yüzden ara veremezsin, menajerin olarak buna izin vermem."
Hala karasız duruyordu. Bu dediklerimde ciddiydim, şu an o kadar popülerdi ki ara vermesi demek şansını kaybetmesi anlamına gelirdi.
"Hem, yalnız olmuyorum ki. Chonhee de kreşe başlayacak. Ben gayet rahat olurum."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Miraculous Sky - Chanbaek - Mpreg
Fanfiction"Sen bile bilemezsin gülüşün bende kaç bahar eder." Baekhyun bir gece yüzünü bile hatırlamadığı biriyle yatar ve hamile kalır. Ne yapacağını bilemeyerek en yakın arkadaşı olan Chanyeol'a sığınır. Chanyeol sayesinde bebeği kabullenir. Sonrasında ise...