Bitti

619 53 40
                                    



Umarım kısa gelmez. <3







Baekhyun


Büyük bir telaşla eve gittiğimizde Haesook teyzeyi kafası sarılı bir şekilde ve ağlarken bulmuştuk. Yaşlı kadına bile acımadan zarar vermiş. Polislerle birlikte gelen Jongin, Kyungsoo, Chanyeol ve ben de salonda öylece bekliyorduk çünkü elimizden bir şey gelmiyordu.

Şimdiden çok özlemiştim kızımızı. Chanyeol sürekli kendinin hatası olduğunu söyleyip duruyordu. Biz de onu bu düşünceden vazgeçirmek için her şeyi yapıyorduk.

Bu gün ekstra bir şey daha öğrenmiştik. Taeyeon'un psikolojisinin iyi olmadığına dair ve geçen sene bir klinikte tedavi gördüğünü söyleyen raporlara ulaşmıştı polis. Bu yüzden aramalar iki katına çıkarılmıştı. Basına hiçbir şey sızdırılmamaya çalışarak ilerlemeye çalışıyordu polisler.

"Baek, bir şeyler yesen mi? Bütün gün öylece durdun."

Chanyeol yanıma gelip dikkatle sorduğunda kafamı olumsuzca sallamıştım. Şu an hiçbir şey yemek istemiyordum. Saniyeler bana seneler gibi geliyordu neredeyse.

"Bir sinyal bulduk!"

Yemek masamıza bilgisayar ekipmanını kurmuş olan polisin seslenmesiyle hepimizin dikkati oraya kaydı. Jongin ve arkadaşı olan polis hızla adamın yanına giderken Chanyeol'un elini sımsıkı tuttum.

"Taeyeon'un telefonunun sinyalini bulduk. Busan'a giden çevre yolunun üzerinde. Konumu sabit. O tarafa gitmiş olmalılar. Ekipleri hazırlayın yola çıkıyoruz!"

Evdeki polislerin neredeyse hepsi seri hareketlerle hazırlanmaya başladı.

"Biz de gidelim Chan." Dedim umutla ona bakarak. Belki de kızımıza ulaşabilecektik.

"Tamam, ben arabanın anahtarını alıp geliyorum. Soo sen burada Haesook teyzeyle kalsan olur mu?"

"Tamam, ben burada beklerim. Siz gidin."

Chanyeol elimi bırakıp hızla yatak odasına koştu. İçimde gizliden gizliye oluşan korku şimdi yüzünü göstermeye başlamıştı. Ya kızımıza bir şey yaparsa? O raporu gördükten sonra her şeyi bekler hale gelmiştim.

Gene koşarak aşağı inen Chanyeol'u görünce koltukta bıraktığımız iki hırkayı da alıp hızla onun arkasından ilerledim. Polisler çoktan yola koyulmuştu. Biz de zaman kaybetmeden arabaya binip onları takip etmeye başladık. Jongin de bizim arabaya binmişti.






******************************






Telefon sinyalinin olduğu yere gelmiştik. Çevre yolunun ıssız kalan yerlerindeydik. Yolda gelirken bir iki araba zor görmüştüm. Ama polisler sadece yolun kenarına fırlatılmış ve parçalanmış bir telefon bulmuşlardı.

The Miraculous Sky  - Chanbaek - MpregHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin