Yeni Arkadaş

622 50 60
                                    

İyi okumalar <3

Hikaye biraz daha uzayacak gibi :) Sıkılmayın lütfen <3










"Sabırlı olmalısın bebeğim."

Bebek arabasında ellerini bana sallayarak gülümseyen kızımla birlikte şirkete gelmiştik. Chanyeol de biraz gerimizden bebek çantasını tutmaya çalışarak geliyordu. Film teklifi için okuma yapılacaktı. Bu filme her türlü oldu gözüyle bakıyordum çünkü Chanyeol için akıl almaz bir fırsattı bu teklif. Onun uluslararası bir ünlü olma yolundaki ilk basamaktı.

Asansör gelene kadar Chanyeol da bize yetişmişti. Üçümüz birlikte asansöre bindik.

"Bebek çantası niye bu kadar ağır ki?"

Kendinden geçmiş bir şekilde yönelttiği soru gülmemi sağlamıştı. O gerçekten çok güzel bir baba olmuştu.

"Çünkü küçük hanımın nerede neye ihtiyacı olacağı belli olmuyor."

Nihayet ineceğimiz kata geldiğinde asansör kapıları açıldı ve karşımızda Bay Kang'ın asistanı olduğunu düşündüğüm bir kız karşıladı bizi.

"Hoş geldiniz Park ailesi, ben Bay Kang'ın asistanı Shin Sun Yeon. Umarım böyle söylemem sizi rahatsız etmez, çünkü siziz büyük bir hayranınızım. Beni takip edin lütfen."

Açıkçası bu kadar sıcak bir karşılama beklememiştim ama hoşuma da gitmişti. Bu kızı da baya sevmiştim. Bize söylediği gibi onu takip ederek oldukça geniş bir salona girdik.





***********************





Chonhee şu an başka bir odada etrafında pervane olmuş birkaç kişiyle birlikte keyif çatıyordu. Okumanın ilk yarısı bitmişti. İkimiz de kızımızı görmek için gittiğimizde keyfinin bu kadar yerinde olacağını tahmin edememiştik. Sanırım bu ekiple çalışma gerçekten çok güzel olacaktı.

İkinci yarı için herkes yerlerini aldığında anons yapıldı. Chanyeol yanımda kendi repliklerini okurken karşımda sabahtan beri gözlerini üzerimden çekmeden oturan çocuğa baktım. Yüzü oldukça genç ve yabancıydı. Merak ettiğim için sessizce yanımda oturan Sunyeon'a döndüm ve konuştum.

"Şu karşımızda oturan kepçe kulaklı çocuk kim?"

Kulağıma eğilerek cevap verdi.

"Diğer başrol: Wong Yukhei. Ama sektördeki ismi Lucas. Yabancı kökenli bir aktör. Yaşı küçük olmasına rağmen oldukça başarılı. Film uluslararası geçerlikte olacağı için yönetmen Kang oyuncu çeşitliliğini arttırmak istedi."

Anladığımı belirtircesine kafamı salladım. O bakışlardan rahatsız olmuştum.

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
The Miraculous Sky  - Chanbaek - MpregHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin