Sonda bir not var <3
Sabah yavaş yavaş kendime geliyordum. Dün gece çok güzel ve bir o kadar da yorucu geçmişti. Gözlerimi açmadan kafamın altındaki çıplak göğsü hissetmiştim. Yüzüme vuran güneş ışığı yüzünden biraz huysuzdum ama tenime değen diğer tenin varlığı beni mutlu etmeye yetiyordu.
,"Günaydın güzelim."
Chanyeol'un sesini duyduktan sonra kafamı biraz daha kaldırdım ve zorlansam da gözlerimi araladım.
"Günaydın!"
"Güneşten rahatsız olduğunu biliyorum ama inan bana güneş bile senin bedeninde daha farklı duruyor."
Sabah sabah romantikliği tutan kocamla yüzüme kocaman bir gülümseme yayıldı. Ama ne yazık ki kalçam çok ağrıyordu. Yani gerçekten tarif edemezdim. Chanyeol sanki aklımdan geçenleri okumuş gibi belimde duran elini yavaşça kalçama indirmiş ve masaj yapmaya başlamıştı.
"Çok mu acıyor?" Kalçamda duran eli bana pek yardımcı olmuyordu.
Evet, ağrım vardı ama eli tenimde gezindikçe dün gece aklıma geliyordu ve bu bana pek de yardımcı olmamıştı. Yani o şu an şefkatle yaklaşıyor olabilirdi fakat ilk gecemizi hatırlamam ve dün gece aldığım zevk de üzerine eklenince sanırım, birazcık, çok azıcık, mini minnacık azmış olabilirim.
Tamam itiraf ediyorum: Baya azmıştım.
"C-chan!"
Ah, Tanrım! Az önce resmen kendimi tutamamış ve inlemiştim. Utançtan kızarmayı çok isterdim ama bu sabah sanki azdırıcı içmiş gibi kendimi tutamıyordum.
Chanyeol kalçamda hareket eden elini durdurmuştu.
"B-baek sen? Sen sertleşmişsin!"
Kısık gözlerimle Chanyeol'a baktım. Zaten büyük olan gözlerini iyice açmış şaşkınca bana bakıyordu. Ama ben su an resmen sızlıyordum. Acı mı? Neredeyse kaybolmuştu?
"N-ne yapmalıyım ki?" Bazen böyle aptal sorular sorması hiç işime gelmiyordu.
Chanyeol'un bu masum ve saf sorularına daha fazla katlanamayacağımı anladım. Zaten yakın olan bedenlerimiz sayesinde tek hamlede, hiç zorlanmadan; bacaklarımı iki yana açarak kucağına çıktım ve kollarımı boynuna doladım. Şaşkınlıktan dilini yutmuş gibiydi.
Kalın dudakları şu an gözümde bir lolipop gibiydi. Vakit kaybetmeden üst dudağını kavradım ve emmeye başladım. Aynı zamanda açık olan bacaklarım sayesinde deliğimde hissettiğim penisine sürtüyordum kendimi.
O da bana karşılık vermeye başladığında elleri kalçamı bulmuş ve hareketlerimin hızlanmasına neden olmuştu. Şu an acayip zevk alıyordum. Sabah seksi artık favorimdi.
Zorla dudaklarımı ondan kurtardım.
"Sabah bu haline bayıldım bebeğim." Konuşmasının ardından ufak bir kıkırtı çıktı dudaklarımdan.
Sonra kucağında aşağı kayarak çoktan sertleşmiş penisini yavaşça ağzıma aldım. Çok büyüktü bu yüzden alamadığım kısımları da elimle tutuyordum.
"Ah Baek!"
İnlemesi çok hoşuma gitmişti. İlk gecemizde de ona bunu yapmıştım.
"Y-yeter bu kadar, içine boşalmak istiyorum."
Her ne kadar istemesem de penisini ağzımdan çıkardım ve muhtaç halimle tekrar kucağına çıktım. Dizlerim üzerinde beklerken tek elimle iyice kabarmış penisini deliğime konumlandırdım.
Tanrım! Deliğimi zorlaması bile beni çıldırtıyordu. Chanyeol da belimden tuttu ve onun da yardımıyla tamamını içime alacak şekilde kucağına oturdum.
"Ahh!"
Kafamı geriye atarak inlemem hoşuna gitmiş olmalı ki oluşan boşluğa hemen öpücüklerini kondurmaya başladı Chanyeol.
Biraz daha içimdeki penise alışınca üzerinde zıplamaya başladım. Resmen tavşan gibi sekiyordum. Bundan o kadar zevk almıştım ki...
İkimizin de inlemeleri birbirine karışıyor ve odada yankılanıyordu.
Sona geldiğimi hissederken Chanyeol penisimi çekmeye başladı. Bir iki dakika sonra ben onun eline o da içime boşalmıştı. Nefes nefese kalırken başımı omzuna yasladım. O da sırtımı okşuyordu.
"Ben-" derin bir nefes aldım. Yorulmuştum
"Ben ilk gecemizi hatırlıyorum C-chan." Cevap vermemişti ama güldüğünü hissedebiliyordum.**************************
"Aferin benim kızıma!"
Mükemmel sabah seksimizden sonra Chanyeol ikimizi de güzelce yıkamış ve bu sefer azmama izin vermeden hızlıca krem sürmüştü deliğime. Sonra da birlikte kahvaltı hazırlamıştık. Ben oturarak ona yardım etmiştim ama olsun. Kızımız da aramıza katılınca eğlenceli bir kahvaltı yapmıştık.
Şu an ben denize bakan balkonumuzda kızımla oyun oynuyordum. Nesneleri yeni yeni keşfetmeye çalışıyordu ve bunu izlemek acayip eğlenceliydi.
Chonhee'nin dün gece hiç ağlamadığını düşünmüştüm ama Chanyeol gece bir kere ağladığını söylemişti. O kadar yordun olmalıydım ki duymamışım bile. Güzel kızımla olan güzel anımı telefonuma gelen mesaj sesi bozmuştu. Onun dikkatini çekmemeye özen göstererek telefonuma uzandım ve oturduğum yerden mesajı açtım. Malum ayağa kalkmak pek kolay olmuyordu bu gün. Benim neyime sabah sabah azmak!
Mesaj bir yönetmenden gelmişti. Chanyeol için yeni bir film teklifiydi. Açıkçası bunu duymak benim için güzel olmuştu. Çünkü Chanyeol her ne kadar herkes tarafından sevilen ve başarılı bulunan bir oyuncu da olsa bu yaşananlar yüzünden kariyerine pek odaklanamamıştı. O, bunun önemli olmadığını söylese de ben pek inanmıyordum. Onun mesleğini ne kadar çok sevdiğini çok iyi biliyordum.
"Benim güzellerim ne yapıyormuş bakalım?" arkama oturup belime sarılan eşimle gülümseyerek ona döndüm ve dudağına ufak bir öpücük kondurdum.
Chonhee de babasını görünce emekleyerek yanımıza geldi ve kucağıma çıktı.
"Sana bir film teklifi var Chan."
"Hm, öyle mi? Yönetmen kim?" tek eliyle belimi kavrıyorken diğer eliyle de Chonhee'nin parmaklarına eziyet etmesine izin veriyordu.
"Kang Shiwon. Ne kadar iyi bir yönetmen olduğunu biliyorsun. Tatilimizden sonra bizi senaryo okumak için davet etmiş. Senin için de çok iyi bir fırsat!"
"Baek, bu sıralar sizi boşlamak istemediğimi biliyorsun."
Böyle söyleyeceğini tahmin etmiştim. En son onun yüzünden kızımızı kaçırıldığını düşünmüştü. Dönebildiğim kadar döndüm yerimde ona. Elimi yanağına koydum ve konuştum.
"Neden böyle söylediğini biliyorum Chan. Ama inan bana kızımız babasını çok seviyor ve senin hiçbir suçun yok. Hem büyüdüğünde ne kadar başarılı bir babası olduğunu görmeli. Değil mi?"
Düşünceli görünüyordu ama biraz daha ikna olmuş gibiydi.
"Tamam, dönüğümüzde gideriz."
Kendine gelmesine sevinmiştim. Bu şekilde daha iyi olacaktı. Güzel günler bizi bekliyordu...
****************
Sizce hikayeyi nerede ve ne zaman bitirmeliyim? önerilerinizi alabilirim <3
Bir de eğer hikayemi begendiyseniz başkalarına da önerebilir misiniz? Hikayenin yayılması için... 😍😍
Sizi seviyorum<3<3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Miraculous Sky - Chanbaek - Mpreg
Фанфик"Sen bile bilemezsin gülüşün bende kaç bahar eder." Baekhyun bir gece yüzünü bile hatırlamadığı biriyle yatar ve hamile kalır. Ne yapacağını bilemeyerek en yakın arkadaşı olan Chanyeol'a sığınır. Chanyeol sayesinde bebeği kabullenir. Sonrasında ise...