Merhaba!!!!! Umarım beğeneceğiniz bir bölüm olur <3 Düşünceleriniz beni mutlu ediyor <3
Sizi seviyorum <3<3<3<3
Umarım hepiniz sağlıklı günler geçiriyorsunuzdur çünkü sınıfımda iki kişi korona olmuş. Böyle haberler duymak çok kötü bir his. Umarım kimse daha fazla duymaz :(
Sağlıkla kalın <3
(Chanyeol)
"Chanyeol, Chanhyun bir türlü susmuyor bir kucağına alsan belki daha iyi olur, hm?"
Kollarımı Haesook teyzenin kucağında kıpkırmızı olmuş oğluma uzattım. Yavaşça kucağıma alıp sallamaya başladım.
Günler olmuştu... Baekhyun gideli günler olmuştu ve hala haber yoktu. O gün o lanet buluşmaya gidip o lanet herifle görüşmeyecektim. Benim yüzümden Baekhyun'a bir şey olursa kendimi asla affetmezdim.
Aptal arabayı bir yere park edip kafeye girdiğimde ikisi de yoktu. Endişelenip beni çağıran garsonu aramıştım ama o da yoktu. Sonra ortalığı ayağa kaldırmıştım zaten. Arka tarafta güvenlik kamerası yoktu bu yüzden elimizde hiçbir ip ucu da yoktu ama o şerefsizin bunu yaptığına emindim sadece.
Hiçbir şey yoktu lanet olsun ki!
Bizimkilere de haber verip polise gitmiştik hemen. Aramalar başlamıştı ama günlerdir yoktu Baek. Ya o herif ona bir şey yaptıysa? Ya canını yaktıysa benim dokunmaya kıyamadığım bedenin? Ben tüm bu gerçeklerle asla yüzleşemezdim. Dolu gözlerimi kucağımda uykuya dalmış olan oğluma çevirdim. Baekhyun'un yokluğunda hiçbiri susmamıştı.
Annelerinin olmadığını hissetmişlerdi sanki ve acımı benimle paylaşıyorlardı. Ama Chonhee çok durgundu. Olayları kavramaya başladığı için sürekli annesini sorup durmuştu.
"Chanyeol, biraz uyumalısın. Bu şekilde ayakta kalamazsın." Dedi Sehun yanıma oturarak Chanhyun'u benden alıp tekrar Haesook teyzeye verdi.
"Benim yüzümden." Diye fısıldadım.
"Değil. Böyle söyleme."
"Baek bana sordu ve ben gidelim dedim -hıck- benim yüzümden."
Sehun omzumdan çekerek sarıldı bana. Her saatim böyle geçiyordu. Jongin karakoldaki işleri takip ediyordu onun haricinde herkes ama herkes buradaydı, akrabalarımız bile. Baekhyun'un ailesinin beni suçlamasından çok korkmuştum ama onun yerine bana sarılıp ağlamışlardı.
"Yemek hazırladım senin için."
Ablamın önümüzdeki sehpaya koyduğu tabaklara baktım. Hiçbir şey yemek istemiyordum ama dün de yememiştim. Eğer şimdi de yemezsem güçsüz düşerdim. Zorlukla ağzıma bir iki bir şey attım.
"Neden bulamıyorlar anlamıyorum. Bütün şehirlerde ekipler fare deliğine kadar arama yapıyor ama hiçbir ip ucu yok. Bu nasıl mümkün olabilir?" dedi Soo bir yandan Bayan Byun'un sırtını okşarken.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Miraculous Sky - Chanbaek - Mpreg
Fanfic"Sen bile bilemezsin gülüşün bende kaç bahar eder." Baekhyun bir gece yüzünü bile hatırlamadığı biriyle yatar ve hamile kalır. Ne yapacağını bilemeyerek en yakın arkadaşı olan Chanyeol'a sığınır. Chanyeol sayesinde bebeği kabullenir. Sonrasında ise...