Bu günün ilk bölümü <3 <3
Okumaların azaldığını düşünüyorum ve bu beni üzüyor :(
Asansördeki rezillikten sonra bizim kaldığımız odaya gitmiştik. Tabi Jongin durur mu? Hemen Kyungsoo'ya anlatmıştı. Ama odada o kız da vardı. Hani şu kocama sülük gibi yapışan. Chanyeol ve ben ayrı banyolarda işimizi hallettikten sonra Jongin Chanyeol'a giyebileceği bir gömlek vermişti. Ben de üzerimi değiştirmiştim.
Küçük salon gibi olan yerde beni bekleyen dörtlüye ilerledim. Chanyeol'un yanına oturup bacak bacak üstüne atıp kollarımı göğsümde birleştirdim. Trip atacaktım ona!
"Bilmeniz gereken bir şey var çocuklar."
Kyungsoo konuşunca dikkatimi ona verdim.
"Sen anlatmak ister misin Seohyun?"
Kafamı kıza çevirdim. Adını öğrenmişlerdi. Seohyun kafasını eğmiş elleriyle oynuyordu. ,mahcupmuş gibi gelmişti bana.
"Ben çok özür dilerim, ikinizden de." Kafasını kaldırarak konuşmaya devam etti.
"B-ben oyuncu olmak istiyordum ama seçmelerde reddedilmiştim ve çok hırslıydım. O gün yanıma maskeli biri geldi. Eğer onun istediği şeyleri yaparsam beni şirkete sokacağını söyledi ve ben de kabul ettim. Bana verdiği ilk görev buydu. Buraya gelip Chanyeol ile ilişkim varmış gibi yapacaktım. Ama çok pişmanım."
"Bunu kim istedi senden?" dedim keskin çıkmasına özen gösterdiğim sesimle. Chanyeol ve ben oldukça şaşırmış görünüyorduk. Kyungsoo ve Jongin önceden konuşmuşlardı sanırım.
"Yemin ederim çok pişmanım. Hamile olduğunu bile bilmiyordum. Çok özür dilerim, lütfen beni affedin."
"O kişi kimdi?" dedi Chanyeol tekrar ederek.
"Benden bunu istemeyin lütfen."
Seohyun ağlarcasına konuştuğunda üzülmüştüm. Artık nasıl tehdit edildiyse. Koltukta biraz öne eğilip devam ettim.
"Bak Seohyun, bu tür yollarla hedefine asla ulaşamazsın. O kişi kimse artık sendeki hırsı kullanmak istemiş sadece. Eminim işi bittiğinde seni bir kenara atacaktır. Bize her şeyi anlat lütfen. Seni bizim şirketin seçmelerine sokabilirim ve eğer gerçekten yetenekliysen zaten seçilirsin."
"Lucas"
"Ne?"
"O kişi, Lucas."
Odada uzun bir sessizlik oldu. Şaşkınlıkla arkama yaslandım. Bu çocuk gerçekten kafayı çok fena bozmuştu.
"Film falan dinlemeyeceğim artık!"
Sinirle küfürler yağdırmaya başlayan Chanyeol'un elini tuttum.
"Chanyeol biliyorum sinirlisin. İnan bana ben de. Ama bunun senin kariyerini etkilemesine asla izin vermem. Elimize biraz delil toplarız daha sonra da yasal işlem başlatırız. Lütfen."
"Doğru söylüyor. Şu an yapacağımız her şey aleyhimize olur. Bardaki olayda bile gözler sizin üzerinize çekilmişti. Eğer Sehun'un dedikleri de doğruysa bu iş basit bir tartışmayı aşabilir Chanyeol."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Miraculous Sky - Chanbaek - Mpreg
Fanfiction"Sen bile bilemezsin gülüşün bende kaç bahar eder." Baekhyun bir gece yüzünü bile hatırlamadığı biriyle yatar ve hamile kalır. Ne yapacağını bilemeyerek en yakın arkadaşı olan Chanyeol'a sığınır. Chanyeol sayesinde bebeği kabullenir. Sonrasında ise...