Eski Defter

368 37 29
                                    


Merhaba!!!! Umarım çok bekletmemişimdir. Bilgisayardan yapamadığım için telefondan attım bu bölümü ❤️❤️
Bu arada yeni chanbaek hikayeme de yeni bölüm attım ve daha da yenisi yaiknda gelecek, göz atmayı unutmayın ❤️❤️

 Bilgisayardan yapamadığım için telefondan attım bu bölümü ❤️❤️Bu arada yeni chanbaek hikayeme de yeni bölüm attım ve daha da yenisi yaiknda gelecek, göz atmayı unutmayın ❤️❤️

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

İyi okumalar ❤️ Sizi seviyorummmmmm ❤️❤️❤️













Duyduğum birkaç tıkırtı ile bilincim yerine gelmeye başladı. Sanki biri göz kapaklarımı bantlamış gibiydi. Gözlerimi açamıyordum. Ne olduğunu anlamaya çalışırken tekrar duyduğum tıkırtı sesiyle gözlerimi zorlanarak açtım. İlk başta ışığa alışmayı bekledim. Yavaşça ortama uyunca bulunduğum yeri kavrayabildim.

En son biri beni bayıltmıştı ve... Neredeydim ben?

Nerede olduğumu anlamak için kafamı çevirdim. Küçük bir odada yatakta yatıyordum. Üzerimde belime kadar gelen bir battaniye vardı. Battaniyeyi tutmak için elimi kaldırmak istemiştim ama o an ellerimin arkadan bağlı olduğunu fark ettim.

"Lanet olsun, neredeyim ben!"

Hareket edemiyordum çünkü ayaklarım da bağlıydı. Balık gibi kıpırdanmaya çalışırken kapı açıldı.

"Ah, hyung! Uyandın mı?"

"Lucas?"

Lucas elindeki tepsiyle odaya girdi ve tepsiyi komodine bırakıp yatağa oturdu.

"S-sen?"

Konuşamıyordum, hala şok içerisindeydim.

"Evet hyung. Artık birlikte olmak için önümüzde bir engel kalmadı."

"Sen kafayı yemişsin! Bize yalan söyledin!"

"Anlaman uzun sürdü ama olsun. Ben sadece seni istedim hyung: zorla ya da güzellikle."

"Sen hastasın, cidden hastasın!"

İnanamıyordum. Resmen beni kaçırmıştı! Oturduğu yerden bana yaklaştı. Tek eliyle gözüme gelen saçları kulağımın arkasına attı. Bana dokunması bile midemi bulandırıyordu.

"Bana güvenmek bir hataydı hyung. İlk başta gelseydin bu kadar ileri gitmezdim."

Sakince konuşması beni deli ediyordu.

"C-chanyeol, o nerede?"

"En son arabaya gitmişti."

"Manyak herif, ona sakın zarar verme!"

Dediğim şeyden sonra gözlerini kaldırmış ve sırıtarak yüzünü biraz daha yaklaştırdı.

"Eğer ona zarar vermeyeceğime söz verirsem benimle olur musun?"

"Sen cidden hasta herifin tekisin. Beni bulacaklar, ama herkes seni kötü biri olarak bilecek!"

"Sana dokunmadan yetişseler iyi olur o halde. Çünkü seni bir kere benim yaptıktan sonra bir daha bırakmam."

The Miraculous Sky  - Chanbaek - MpregHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin