Selam!!! <3
Sette gene oldukça yoğun bir gün geçiriyorduk. Bugün Chanyeol için fazladan bir sahne eklenmişti. O da akşam uzatmak yerine öğlen o sahneyi çekmeye karar vermişti. Benim de bir şeyler yememi istediği için yanından kovmuştu neredeyse. Onun odasında aynanın karşısında üzerimi düzelttim ve çantamı da alıp setten çıktım. Buraya yakın bir yerde geleneksel Kore yemekleri yapan bir er görmüştüm.
"Baek Hyung!"
İsmimi duymamla arkamı döndüm. Lucas nefes nefese kalmış bir şekilde ellerini dizlerine koyarak durdu yanımda. Nefesi biraz düzelince kafasını kaldırdı. Taktığı maske yüzünden nefes nefese kalmıştı.
"Selam Lucas!"
"Yemek mi yiyeceksin hyung?"
"Evet, buraya gelirken güzel bir restoran görmüştüm. Oraya gidecektim."
"Ben de yemek yiyecektim hyung, istersen sana eşlik edebilirim!"
Gözlerini kocaman açıp konuştuğunda gözüme çok tatlı gelmişti.
"Olur."
********************
Birlikte restoranta gelmiş ve gözlerden ırak bir masaya oturmuştuk. Garson kız yanımıza gelip menüleri verdikten sonra gitmişti.
"Bence maskeni çıkarabilirsin. Buradayken kimse seni göremez." Dedim gülümseyerek.
"Haklısın hyung." Diyerek maskesini çıkardı. Tek kaşını kaldırıp alaycı ve flörtöz bir şekilde konuştu.
"Söylesene hyung, yakışıklılığım seni de etkiledi mi, hm?"
Söylediği şeye karşı kahkahamı tutamadım. Sonra onun oyununa uyarak devam ettim.
"Aslında ilk görüşte beni de etkilemiştin."
Bu durum komiğime gittiği için tekrar gülmeye başladım ta ki bana gülüşü solmuş bir şekilde bakan Lucas'ı görene kadar. Hareket etmediği için elimle kolunu dürttüm.
"Hey, iyi misin Lucas?"
Kendine gelmek istermiş gibi kafasını salladı.
"H-hyung, c-ciddi misin?"
"Yah! Benimle alay etme velet!" alaycı bir sinirle kafasına vurmuştum. Sandalyesinde biraz dikleşip o da kaşlarını çattı.
"Hadi siparişlerimi verelim hyung."
Değişen atmosfer hoşuma gitmemişti. Yanlış bir şey mi söyledim diye düşünürken siparişime karar verdim. Garson kız tekrar yanımıza geldiğinde ikimiz de siparişlerimizi vermiştik.
"Hyung?"
"Evet?"
"Chanyeol hyung seni çok kıskanır mı?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Miraculous Sky - Chanbaek - Mpreg
Fanfiction"Sen bile bilemezsin gülüşün bende kaç bahar eder." Baekhyun bir gece yüzünü bile hatırlamadığı biriyle yatar ve hamile kalır. Ne yapacağını bilemeyerek en yakın arkadaşı olan Chanyeol'a sığınır. Chanyeol sayesinde bebeği kabullenir. Sonrasında ise...