Yeni Maceralar

284 34 68
                                    


Merhaba <3<3<3<3 

Bu kitabı sesven değerli okuyucularım sizi beklettiğim için özür dilerim ama döndümmm <3<3 birkaç bölüme final gelecek ve eğer isterseniz ikinci sezona başlayacağım. İkinci sezonu yazacağım ama desteklemenizi çok isterim. Bu kitap benim açılış kitabım ve lk göz ağrım sayılır. Bu kitapla ilk defa yorumlarınızı görüp oylarınıza sevindim. DEstekleriniz için çok teşekkür ederim <3<3

 Sizi seviyorum, umarım beğenirsiniz, iyi okumalar <3<3<3<33<3<3<3













(1 yıl sonra)


"KESTİK!"

Yönetmen alkışlayarak koltuğundan kalktı ve tüm ekip onu takip ederek sahnenin çekildiği alana geldi.

Chanyeol herkesten gelen tebrikleri kabul ediyordu teker teker. Ben de gururlu bir eş olarak onu izliyordum birkaç adım geriden.

Bay Seo ile olan son projeden sonra Chanyeol'a yurt dışından birçok film teklifi gelmişti. Güzel bir eleme yaparak birinde yer almayı seçmiştik biz de. Çim-Japon ortak yapımı olan bir fildi bu.

Yaklaşık altı aydır Çin'deydik. Çocuklarla birlikte seyahat etmek gerçekten zordu ama bir şekilde üstesinden gelebilmiştik.

Asistan elindeki çiçek buketleriyle kalabalığın ortasına daldı ve birini Chanyeol'a diğerini de başrol kıza verdi.

Bu film şimdiye kadar içime sinen en iyi filmdi belki de. Çünkü Chanyeol tek başına kızını büyüten bir baba rolündeydi, eş bir partneri yoktu.

Kalabalığın arasından gözleri beni bulunca elini kaldırdı. Herkes eşi olduğumu bildiğinden benim için yolu açmışlardı.

Gülümseyerek ve herkese teşekkür ederek hızlı adımlarla eşimin yanına ilerledim. Koluyla belimi kavramıştı.

Fotoğraf çekimi için herkes yanımıza gelmeye başladığı için birlikte yere eğildik.

"Çok iyi iş çıkardın Chanyeol, seninle gerçekten gurur duyuyorum."

"Bu kadar güzel bir menajerim varken aksi imkansızdı." Dedi gülerek.

Ben de onun gülüşüne eşlik ettim. Bir sürü şey atlatmıştık birlikte, vazgeçmemiş ve birbirimizi bırakmamıştık.

İkizler bir yaşını çoktan geçmiş, Chonhee de iki buçuk yaşına gelmişti. Belki de yeni bir küçük katılabilirdi aramıza.










The Miraculous Sky  - Chanbaek - MpregHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin