Çok beklettim mi? Özür dilerim :(
Bu bölümün özel olması gerekiyordu çünkü önemli bir bölüm ve yazmak için iyice hazır olmayı bekledim. Umarım istediğim şeye ulaşabilmişimdir. Lütfen kızmayınnnn :(
Sizi seviyorum <3<3<<3 Umarım beğenirsiniz, iyi okumalar <3<3<3<3
Bu hikayeme de yeni bölümler eklemeye devam ediyorum. Desteğiniz için teşekkürler <3<3<3<3
"L-lucas?"
"Yürü hyung!"
Lucas'ın beni zorla sokmaya çalıştığı odaya girmemek için direniyordum ama son kez güçlü bir şekilde beni içeri itmesiyle yere düştüm. Göz yaşlarım akmaya başlamıştı ve resmen titriyordum korkudan. Kafamı kaldırmamıştım ama kitlenen kapı sesini duymuştum.
"Bana bak."
Lucas'ın sakin ama sert sesiyle konuşunca korku dolu gözlerimi ona diktim.
"N-ne yapacaksın bana?"
Lucas hiçbir şey söylemeden kolumdan sertçe kavrayıp beni ayağa kaldırdı.
"D-dur! Lucas!"
Büyük bir hızla vücudum yatakla buluştu. Ağlamam şiddetlenmişti. Olabilecek şeyler aklımda canlanmaya başladığında kalbimde büyük bir acı kendini belli etmişti. Chanyeol'a bir daha dönemeyecek olmanın acısıydı belki de.
"Sana birçok şans tanıdım hyung ama sen hepsini elinin tersiyle ittin. Şimdi ise seni sonsuza kadar kendimin yapacağım."
Dedikleriyle bedenimi sırt üstü gelecek şekilde çevirdim yatakta. Lucas üzerindeki ceketi sakince çıkarıp koltuğa fırlattı ve yavaşça yatağa yaklaşmaya başladı.
"Ben senin eski sevgilin değilim Lucas! O çocuk senin yüzünden ölmüş!"
Amacım sadece Lucas'ı oyalamaktı ama ateş saçan gözlerini bana dikti.
"Kim olduğun önemli değil. Sadece sonsuza kadar yanımda kalacaksın. Onun gibi beni bırakmayacaksın."
Lucas'ın bacakları yatakla buluşunca geriye gitmek için yeltendim. Uzun kolları bana izin vermemiş ve belimden çektiği gibi beni altına almıştı anında. Belimi sıkıca kavrayan kolları tutup itmeye çalıştım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Miraculous Sky - Chanbaek - Mpreg
Fanfiction"Sen bile bilemezsin gülüşün bende kaç bahar eder." Baekhyun bir gece yüzünü bile hatırlamadığı biriyle yatar ve hamile kalır. Ne yapacağını bilemeyerek en yakın arkadaşı olan Chanyeol'a sığınır. Chanyeol sayesinde bebeği kabullenir. Sonrasında ise...