Bebeğimin Tek Babası

843 69 8
                                    





Arkaddaşlar biliyorsunuz ki yazmaya ara vermiştim çünkü sınava hazırlanııyorum. Ama bu corona virus olayından sonra moralim de bozuldu biraz. Ve grip oldum üztüne. Ben de moralim de düzellsin diye pozitiif bir bölüm yazdım. Bundan sonraki  bölümlerde olaylar açıklağa kavuşacak bu yüzzden buu bölümün yazılması gerekiyordu. ;)




*************************



Chanyeol ile birlikte iki gündür Bay Kim'den haber bekliyorduk. Bize hiçbir şekilde dönmemişti. Ama yakın bir zamanda dönemsini umuyorduk çünkü bu ciddi bir konuydu. O gün Chanyeol ile sahilden döndükten sonra tüm gün sarılarak yatmıştık. Ona karşı ne hissettiğimi tam olarak bilmiyordum ama içimdeki hislerin minnetten öte olduğunu da biliyordum.

"Başka canının çektiği bir şey var mı?" Chanyeol alışveriş arabasını kasaya doğru sürerken taktığı şapka ve maskeden dolayı gözükmeyen yüzüne rağmen belli olan gülümsemesiyle sordu.

"Daha ne isteyebilirim bilmiyorum. Zaten marketin yarısını aldık sanırım." Tekrar o güzel kahkahası doldurdu kulaklarımı. Onun gülmesini kendimi bildim bileli seviyordum. Ama şimdi bir başka seviyordum.

Birlikte kasaya gidip ödemeyi yaptık. Poşetleri arabaya kadar taşımayı teklif etsem de o kesin bir dille beni reddetti.

Sakin süren araba yolculuğumuz benim telefonuma gelen bildirim sesiyle bölündü. Telefonumu cebimden çıkarıp henüz ışığı sönmeyen ekrandan ne olduğuna baktım.

"Bay Kim mesaj atmış." Anlık olarak ona baktığımda yüzünün gerildiğini gördüm.

"Ne demiş?"

"Haftaya bir iş gezisi varmış. Bu yüzden yarın buluşup bu konuya açıklık getirmek istediğini yazmış."

"Güzel. Yarın gidip konuşuruz."

Chanyeol'un modunun düştüğünü anlamıştım. Yüzü kendini ele veriyordu. Kırmızı ışıkta durduğumuzda hiç tereddüt etmeden uzanıp yanağına varlığıyla yokluğu bir olan bir öpücük kondurdum. O daha ne olduğunu anlamaya çalışırken vitesi tutan elini alıp karnımın üzerine yerleştirdim.

"Bay Kim ne derse desin onun babası sensin Chanyeol. Biz çoktan bir aile olduk unuttun mu?" dedim gülümseyerek. Anında yüzüne yayılan gülümseme beni mutlu etmişti. Onun kendini bir yabancı gibi hissetmesini istemiyordum çünkü. O en başından beri benim en büyük destekçimdi.

Yeşil ışığın yanmasıyla birlikte hızlıca dudağıma tüy kadar yumuşak bir öpücük kondurup arabayı sürmeye başladı.





**********************





Dün birlikte yemek yemiş ve ben çok yorulduğum için erkenden uyumuştuk. Şimdi de Bay Kim'in attığı adresteki kafeye gelmiş onu bekliyorduk. Chanyeol bu günlerde çok gergindi ama nedenini bir türlü çözememiştim. Çok geçmeden Bay Kim gelmiş ve karşımıza oturmuştu. O gelince yanımıza gelen garsona siparişlerimizi vermiş ve konuşmaya başlamıştık.

"Sizi buraya çağırmamın sebebini mesajda da belirtmiştim."

Siparişlerimiz gelmiş ve ben de boğazımı temizlemek amacıyla portakal suyumdan bir yudum almıştım.

"Öncelikle sizi samimi gördüğüm için bir açıklama yapmak istiyorum. Ogün gördüğünüz kişi, sekreterim,... Ben Bay Jeon'a karşı farklı duygular besliyorum ve yakın bir zamanda da bunu ona açıklamayı planlıyordum. Ama o günden sonra kendisi uzun süreli bir izin istedi benden. Onunla aramın açılmasını istemiyorum."

Heyecanla devamını bekliyorduk. Chanyeol'un bakışları yumuşamıştı biraz.

"Bebeğin masrafları için size maddi kaynak sağlamayı teklif ediyorum ama üzülerek söylüyorum ki ben bu hayata olmak istemiyorum. Sevdiğim kişiyle bir yuva kurmak istiyorum. Lütfen bani yanlış anlamayın. Bir çocuğun hayatını yalanlar üzerine kurmak istemem ama hayatımda belki de ilk kez bencil olmak istiyorum."

Açıkçası bunu beklemiyordum. Ben ne diyeceğimi bilemezken Chanyeol konuşmaya başladı.

"Bay Kim sizi anlıyorum ancak biz sizden maddi bir kaynak da istemiyoruz. Hatta bebeğin biyolojik babasını aramamızın tek sebebi Baekhyun'un içini rahatlatmaktı. Onun bir babası zaten var ve o da benim. Başkasının bunu üstlenmesine de asla izin vermem. Siz de umarım sevdiğiniz kişiyle mutlu bir hayat kurabilirsiniz."

Chanyeol beni yine korumuştu. Bu sefer çekeceğim vicdan azabından korumuştu belki de. İleride gönül rahatlığı ile çocuğuma senin baban o, diyebilecektim.

Chanyeol'un beni yönlendirmesiyle Bay Kim ile vedalaşıp evimize doğru yola çıktık. Benim hayatımın kahramanıydı Chanyeol. Benim bebeğimin de kahramanıydı o.

The Miraculous Sky  - Chanbaek - MpregHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin