Tehlikeli

730 62 25
                                    




DÖNDÜM!

Öncelikle hepinize teşekkür etmek istiyorum. Çünkü beni tanımamanıza rağmen hepiniz yanımda oldunuz. Gerçekten teşekkür ederim. Bu hikayeyi olabilecek en güzel şekilde bitirmek istiyorum. Bu yüzden olmasını istediğiniz ya da eklenmesini istediğiniz herhangi bir şey varsa lütfen yazın. Elimden geldiğince hepsine yer vereceğime emin olabilirsiniz. Desteğiniz için teşekkür ederim. :( <3







Chanyeol



Hamile bir Baekhyun'dan daha tehlikeli tek bir şey vardır: o da kızgınlıkla sizi izleyen hamile bir Baekhyun. Yedinci aya girmiştik ve çekeceğimiz mini dizinin final bölümünün çekimleri vardı. Bu hafta bitiyordu ve bende uzun bir izne çıkacaktım.

Ama şu an bir türlü odaklanamadığım için çekemediğimiz bir sahneyi benim yüzümden tekrar tekrar alıyorduk. Benim mutfakta yemek yapan rol arkadaşımın arkasından sarılıp saçlarını öpmem gerekiyordu. Tabi ilk deneyişimizden beri gözlerini bir an olsun üzerimden çekmeyen Baekhyun sayesinde o kadar stres olmuştum ki bir türlü halledemiyordum.

Bu normal bir bakış değildi. Tek eli karnında diğer eli oturduğu koltuğun kenarında, bakışları ise ateş saçıyordu.

"KES!"

Yönetmen tekrar sahneyi kestiğinde stresle ona döndüm.

"Sorun ne Chanyeol? Böyle bir sahnede zorlanmamalısın, sen profosyonelsin."

"Özür dilerim, haklısınız. Belki biraz ara iyi gelebilir."

"Tamam, o halde yarım saat mola. Umarım döndüğünde şu sahneyi atlayabiliriz."

Yönetmenin çağrısı üzerine herkes dağıldı. Ben de fırsattan istifade Baekhyun'un yanına gittim. Gülümseyerek bana bakıyordu, sanki az önce öldürecekmiş gibi bakan o değildi. Aşık olduğum insanı o kadar iyi tanıyordum ki. Bu yüzden de önce onu rahatlatmam gerektiğini de biliyordum.  Geniş koltukta yanına oturup tek kolumu ona sardım.

"Baek..."

"Hmm?"

"Senin yüzünden çekemediğimizin farkındasın değil mi?" Benden biraz uzaklaşıp oyuncu bir şaşkınlıkla yüzüme baktı.

"Ben ne yaptım ki?"

"Bakışlarınla öldürdün beni resmen. Sana bakmaktan oynayamıyorum ki."

"Eğer o kıza biraz daha yaklaşırsan seni keserim, bunu biliyorsun. Ben hamileyim ve her şeyi yapabilirim. Hani yakınlaşma sahnelerinde dublör kullanılacaktı?"

Sakin ve tehdit içeren cümlesini sitemle bitirdi. Şu an gözümde o kadar tatlıydı ki her ne kadar kızgın olsa da...

"Öpüşme sahneleri için anlaşmıştık Baek. Hem biliyorsun ki senden başkası olamaz benim için. Bunların hepsi rol. Biz evimizde gerçeklerini tarif edilemez duygularla yaşıyoruz."

Elimi oldukça şiş karnında gezdirdim.

"Minik fasulyem de kızar bana. Ama izin verin de şu sahneyi bitirelim, hm?"

The Miraculous Sky  - Chanbaek - MpregHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin