Sevişmemiz Gereken Konu

709 55 28
                                    



Beni unutuş olabilirsiniz ama Chanbaek'i unutmayın lütfen. Bölüm geç geldiği için özür dilerim. <3<3<3<3







Baekhyun


"Hepinize bugün bizi yalnız bırakmadığınız için teşekkür ederek başlamak istiyorum konuşmama. Baekhyun ve ben kolay şeyler yaşamadık ne yazık ki. Üstelik başımıza gelen kötü şeylerden kızımız da payını aldı. Ama her şeye rağmen bu gün burada gene hep beraber aynı masada oturabildiğimiz için tanrıya şükrediyorum. Mutluluğumuza!"

Chanyeol ayakta konuşmasını bitirdikten sonra ben dahil herkes kadehlerini bizim için kaldırdı. Yaşadığımız olaylı günlerden sonra tüm yakın çevremizle birlikte güzel bir restoranda yemek yemiştik. Ailelerimiz ve en yakın arkadaşlarımız vardı.

Yarın sabah Chan ve Chonhee ile birlikte ufak bir yolculuk yapacaktık. Sanırım şu hiç yapamadığımız balayı ikimizin içine de dert olmaya başlamıştı.






*****************************






Hoş sohbetlerle geçen yemeğin ardından ailecek arabaya bindik. Haesook teyze izinliydi bir süre. Çok trafiğe takılmadan eve vardık. Chonhee çoktan uyumuştu. Onu uyandırmamaya dikkat ederek eve girdik. Ekstra sessiz olmaya özen gösteriyorduk çünkü kızımız seslere karşı çok hassastı.

"Ben onu yatırırım hayatım, sen odaya çık." Chanyeol alnımdan öperek Chonhee'yi kucağımdan almış ve önden merdivenlere yönelmişti. Ben de onu takip ederek yavaş adımlarla yukarı çıkıp odamıza girdim.

Üzerimi değiştirip zaten hazır olan valizlerimizi son kez kontrol ettim. Chonhee'nin çok fazla eşyası yoktu zaten. Çok uzağa gitmiyorduk. Japonya'da hoş ve sade bir balayı yapıp geri gelecektik.

"Hemen uyudu küçük canavar." Belime dolanan kollarla ve boynuma konan öpücükle sevgili kocama döndüm.

"Çok yorulmuş olmalı. Bu gün gündüz de çok iyi uyuyamadı."

"Hmmm... Balayında biz de çok yorulacağız." Beni tahrik etmeye çalışan kocam kafasını bana yaklaştırmaya başlarken utandığımdan mı bilmiyorum ama kendimi istemeyerek de olsa kollarından çekmek zorunda kaldım. Yarı kapalı gözleri açılmış bana hayal kırıklığıyla bakmaya başlamıştı.

"Hiç öyle bakma bana Chan. Kendin söyledin. Balayında yorulacağız. Şimdi üzerini değiştir ve yat bakalım koca dev."

İsyanını değişik sesler çıkararak gösterirken ayaklarını sürüyerek banyoya girdi. Ben de arkasından aptal aşık gülümsememle onu izledim. Ama en çok da aşık...





The Miraculous Sky  - Chanbaek - MpregHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin