Ruhu(M)u Temizle

440 39 17
                                    


Merhabalar, bu sefer bekletmedim değil mi?

Umarım beğenirsiniz, sizi seviyorum <3<3<3<3

İyi okumalar <3<3<3<3<3<3<3













(Chanyeol)


Kucağımdaki güzeller güzeli eşim benden bunu istemişken onu nasıl reddebilirdim ki? Şu an onu reddetsem bile bunun onu çok kıracağını biliyordum. İkimiz de duygusal olarak büyük bir sınavdan geçmiştik.

Baekhyun'a söylediğim şeylerin arkasındaydım, ne olmuş olursa olsun onu bırakmazdım. Benim için aşk sadece bir bedenden ziyade bir ruhtan ibarettir. Bazı insanlar temiz bir beden arar hayatlarını birleştirmek için ama ben her zaman temiz bir ruh aradım.

Çin'e gelir gelmez teşkilata gitmiştik ve hemen harekete geçilmişti. Önceden de haberleri olduğu için işimiz çok uzun sürmemişti. Bize telefon eden kadın da bulunmuş ve o şerefsiz ile iş birliği yaptığı için göz altına alınmıştı her ne kadar yardım etmiş olsa da.

O herifi bulduğum yerde öldürecektim. Baekhyun'a yaşattığı her şey için ölmeyi hak ediyordu. Dolan gözlerimi kucağımda beni bekleyen eşime odakladım. O her şeyiyle tertemizdi ki zaten.

Söylesenize bir melek kirlenebilir miydi? Kanatları kopabilir miydi? Zaten onu melek yapan da bu değil miydi? Bütün kötülüklere karşı her zaman saf kalabilmesi.

"Meleğim?" dedim içimdekilerden bir parça yansıtarak.

"E-efendim?"

"Sen tertemizsin güzelim, bunu unutma. Bedenin değil ruhun önemli benim için, ben senin bedenine değil ruhuna aşığım Baek."

Öyleydi. Düşünmek bile istemiyorum ama o şerefsiz eşime dokunmuş olsaydı bile o benim eşimdi. Birlikte atlatırdık hepsini çünkü o ruhu tertemiz olan bir melekti.

Bana cevap vermemişti ama bir atak beklediğinin farkındaydım. Yanakları kızarmış ve bir nebze olsun rahatlamıştı. Bunu fırsat bilerek beline yön vererek vücutlarımızı yaklaştırdım. Duygusal anlarda cinsel anlamda tahrik olmak tuhaf gelse de o istiyorsa yapacaktım.

Son kez yarı kapalı gözlerine bakıp dudaklarımızı birleştirdim. Üst dudağını yavaşça emiyordum ama Baekhyun bir anda hareketlerini hızlandırdı. Bu gece ne isterse yapacaktım, ona ayak uydurdum.

Elleri ensemdeki saçlarımı çekiştirirken kucağımda yukarı kaydı ve kalçasını penisime sürtmeye başladı.

"Imh!"

Dayanamayıp inlemiştim çünkü... Çünkü sizin de kucağınızda aşık olduğunuz beden olsa siz de inlerdiniz, duygusal da olsanız.

Ellerim sırtının her bir köşesini turlamıştı. Burada devam etmeyi isteyip istemediğini bilmediğim için kalmak gibi bir hamlede bulunmuyordum. Buharlı banyoyu bizim ıslak öpüşme seslerimiz doldurmuştu.

The Miraculous Sky  - Chanbaek - MpregHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin