Gece gece ne bölümü değil mi? Ama yarın için iki bölüm atacağım. Bu bölümü okuduğunuzdan emin olun. Bu hikayeyi gerçekten severek yazıyorum, siz de benim gibi hissederek ve severek okuyorsunuzdur umarım <3.
Sevgili kocam donmuş bir şekilde bana bakıyordu iki dakikadır. Ellerimi gözünün önünde sallayarak dikkatini çekmeye çalıştım.
"Hay! Chan!"
Hala tepki vermiyordu. Aklıma gelen şeyle ellerim durdu ve yavaşça aşağı indirdim.
"Y-yoksa istemiyor m-muydun?" dedikten sonra kafamı eğmiş ve dolan gözlerini saklamaya çalışmıştım.
"Sen şaka mısın!"
Chanyeol'un sesini duymamın hemen ardından ellerini yanaklarımda hissetmiş ve sonra da dudaklarımız buluşmuştu tekrar. Bu istiyor demekti değil mi?
Chanyeol yavaşça kendini geri çektiğinde göz göze geldik.
"Nasıl istemediğimi düşünürsün?"
"Hiçbir şey söylemedin ama!"
Dudaklarımı büzerek ona kızdığımda kahkaha atmış ve dudaklarıma ufak bir öpücük kondurmuştu.
"Sadece çok şaşırdım. Gerçi o kadar şeyden sonra-"
Cümlesini tamamlamasına izin vermeden bu sefer ben ensesinden kendime çekerek kucağına daha fazla yerleştim ve ikimizi şehvetli bir öpücüğün içine çektim. İlk başta hareketlerime yetişemese de işin içine dilimi soktuğumda ondan bir inleme kazanmış ve kalçalarımı kavramasını sağlamıştım.
Ne yalan söyleyeyim asansör durduğundan beri aklımdan geçiyordu. Sesli bir şekilde dudaklarımızı ayırdım ve tam üzerinde oturduğum şişliğe baktım.
"Bu gece görülebilen her tarafını morartacağım ve yarın herkes kocanla seviştiğini anlayacak Chanyeol!"
Tekrar dudaklarına doğru uzanmıştım ki kafamı tutup geri çekti. Sorar gözlerle ona baktım?
"Baekhyun delirdin mi sen? Hamilesin!"
Uyarırcasına söylediği şeyle kaşlarımı çattım.
"Ya bana ne ya! Asansörde sevişmek istiyorum ama ben!"
Bollarımı göğsümde birleştirerek gözlerimle önündeki şişliği işaret ettim. Chanyeol oraya baktıktan sonra derin bir nefes verdi.
"Olmaz Baek."
"Yaşlı amcalar gibi konuşma Chanyeol. Ben barışma seksi istiyorum!"
Azıcık azdım galiba. Ama canım fena halde bir Chanyeol istiyordu ve beni durdurabilecek kimse yoktu şu an. Aklıma gelen fikirle kollarımı boynuna doladım ve kalçalarımı sertliğine sürtmeye başladım.
"B-baek?"
"Ben. Bugün. İstediğimi. Alacağım."
Üzerine bastırarak tek tek söyledim kelimeleri sonra kulağına eğilip devam ettim.
"Kocacığım."
"Siktir!"
Sonunda elleri belimi kavradığında istediğimi aldığım için yüzümde memnun bir gülümseme oluştu. Durdum ve Chanyeol'un üzerinde gömleğin ilk dört düğmesini açtım. Chanyeol hala bana anlamaz gözlerle bakıyordu. İşim bittiğinde dilimi dudaklarımda gezdirdim ve Chanyeol'un boynuna yönlendirdim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Miraculous Sky - Chanbaek - Mpreg
Fanfiction"Sen bile bilemezsin gülüşün bende kaç bahar eder." Baekhyun bir gece yüzünü bile hatırlamadığı biriyle yatar ve hamile kalır. Ne yapacağını bilemeyerek en yakın arkadaşı olan Chanyeol'a sığınır. Chanyeol sayesinde bebeği kabullenir. Sonrasında ise...