အပိုင်း-၄၅ (နတ်ဘုရားမူရဲ့fanအကြီးစား)

1.9K 353 26
                                    

Unicode

"ဘယ်ဆိုးလို့လဲ! ခင်ဗျားရဲ့အကြိုက်ကလုံးဝperfectပဲ!!" ဟွားချီကခေါင်းတညိတ်ညိတ်နဲ့အူမြူးနေတယ်။ အကြိုက်တူတဲ့လူချင်းတွေ့နေရလို့ အတိုင်းမသိဝမ်းမြောက်နေရှာတဲ့ပုံပဲ။

"ကျုပ်လည်း ခင်ဗျားလိုပဲ နတ်ဘုရားမူရဲ့ဖန်ပဲဗျ။ ဟိုးးးးးအူဝဲပေါက်စနလေးကတည်းက သူထုတ်သမျှပစ္စည်း(merchandise)တွေကို officialရောunofficialရောစုံနေအောင်လိုက်ဝယ်တာ။ အမယ် ဒါတင်ပဲမထင်လိုက်နဲ့ဦး။ သူကြော်ငြာသမျှထုတ်ကုန် အကုန်ဝယ်သုံးသေးတာနော်။ ဒါပေမယ့် ခင်ဗျားကြည့်ရတာ နတ်ဘုရားမူကိုကျုပ်ထက်တောင်ပိုကြိုက်သေးပုံရတယ်။ နာမည်တောင်တူတူလိုက်ပေးထားတယ်ဆိုတော့...ဟားဟား..."

"......" ကျပ်မပြည့်ရှာတာလား။ တစ်ခန်းလွတ်နေရှာတာလား။

"ပြီးတော့ ကျုပ်ကြားမိသလောက်ဆိုရင် နတ်ဘုရားမူက ခုတလောလေးတင်မှနှစ်တစ်ရာလောက်အနားယူနေရာကနေ နိုးထလာတာတဲ့ဗျ။ အဲ့တာနဲ့ ကျုပ်လည်းခုတလောအနီရောင်ဂြိုဟ်ပေါ်လည်ပတ်ခွင့်လက်မှတ်ရဖို့ကြိုးစားနေတယ်ဆိုပါတော့ဗျာ..."

ဟွားချီတစ်ယောက် 'လာပါ..အိုင်ဒေါအကြောင်းတစ်ညလုံးမအိပ်မနေဆွေးနွေးကြတာပေါ့'ဆိုတဲ့မျက်နှာထားနဲ့အတူ အာပေါင်အာရင်းသန်သန်နဲ့ဆက်ပြောပြနေရှာတယ်။

"လည်ပတ်ခွင့်လက်မှတ်ရခဲ့ရင်တောင်မှ သွေးစုပ်ဖတ်ကောင်မြို့တော်ထဲလည်းဝင်လို့မရ၊ နတ်ဘုရားမူကိုလည်းအပြင်မှာအရှင်လတ်လတ်မြင်ခွင့်ရမှာမဟုတ်မှန်းသိပေမယ့် သူနဲ့ဂြိုဟ်တစ်ခုတည်းပေါ်မှာ ခဏလေးဖြစ်ဖြစ်ရပ်တည်ခွင့်ရမယ်ဆိုတဲ့အတွေးလေးနဲ့တင် သေပျော်ပါပြီဗျာ"

"....." တကယ်ကျပ်မပြည့်တာဟ..နောက်နေတယ်မှတ်နေတာ။

ဒါမှမဟုတ် ဒီစကြဝဠာခေတ်ကြီးမှာ မူရွှမ်ဆိုတဲ့နာမည်က ကမ္ဘာပေါ်မှာတုန်းက ကျော်ကြီးတို့ မိအေးတို့လို မတရားပေါများ၊ ရိုတ်သတ်မကုန်၊ လူတိုင်းပေးနေတဲ့နာမည်မို့လို့များလား။

"ဒီကညီလေးကရောဘယ်လိုလဲ။ ကျုပ်နဲ့လိုက်ခဲ့ချင်လား" မူရွှမ်ကို မူရွှမ်ရဲ့ဖန်လို့အကြွင်းမဲ့ယုံနေရှာတဲ့ဟွားချီတစ်ယောက်ကတော့ သူ့ရဲ့ရင်ဘတ်ကိုယုံကြည်မှုအပြည်နဲါပုတ်ပြီးဆက်ပြောလေရဲ့ "ဒီကမင်းရဲ့အစ်ကိုကြီးက အဆက်အသွယ်ပေါပါတယ်ကွ။ လက်မှတ်တစ်စောင်လောက်အပိုရအောင်ဖန်တီးပေးနိုင်ပါတယ်"

ငါ့ဖေဖေကစကြဝဠာတစ်ခုလုံးရဲ့မင်းသားချောလေးပဲ ( မြန်မာဘာသာပြန် )Where stories live. Discover now