Heeeyyy yeni bölüm. YILBAŞI ÖZEL BÖLÜMÜNE HOŞ GELDİNİZ. BU BÖLÜMÜ KONTROL ETMEDEN ATIYORUM O YÜZDEN KESİN YAZIM HATALARIM ÇIKACAK, BOŞVERİN ONLARI. HER NEYSE YENİ YILINIZ KUTLU OLSUN. GERÇİ DAHA VAR YENİ YILA GİRMEMİZE AMA OLSUN. BEN ŞİMDİDEN KUTLAYAYIM. UMARIM BÖLÜMÜ BEĞENİRSİNİZ. YORUM YAPMAYI UNUTMAYIN. YENİYILINIZ TEKRARDAN KUTLU OLSUN...💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙
"Harry?!"
Harry Peter'ı görür görmez gülümsedi ve onun yanına gidip sarıldı. Peter bir an ne tepki vereceğini bilemedi. Yalanı ortaya çıkmıştı ama neden Harry kendisine sarılıyordu ki.
"Oh, tanrıya şükür. Delirmediğimi biliyordum." dedi geri çekilirken. Sonra babasına dönüp "Sana demiştim, buraya daha önce geldim. Burası Peter'ın evi. Ve Peter yalvarırım bana neler olduğunu açıklar mısın? Ailenin seyahatte olduğunu sanıyordum. Bay Stark neden sizin evinizde? Yani bu kadar da yakın olduğunuzu düşünmemiştim."
"Siz tanışıyor musunuz?" diye sordu Tony. Böyle bir şey beklemediği belliydi. O da şaşırmıştı. Harry hemen lafa atlayıp "Ben Peter'ın en yakın arkadaşıyım." dedi.
Norman oğluna yaklaşıp elini omuzuna koydu ve "Emin misin? Harley ve Peter Tony'nin çocukları. Belki karıştırıyorsundur." dedi.
Harry sinirle kendini geri çekti. "Aptal değilim, heralde eminim. Of kafam çorba gibi oldu. Şimdi siz Bay Stark'ın oğullarıysanız bu durumda aileniz...yok. Seyahatte değiller. Yani senin Stark stajında yok. Aile dostu falan da değilsiniz. Değil mi?"
Harry sonunda olanları anlamaya başladığı zaman Peter'dan birkaç adım uzaklaştı. Ona dehşetle baktı ve bu güne kadar ailesi ile ilgili söylediği herşeyi düşündü. İnanmak istemedi. Kırgınlık dolu gözlerle baktı arkadaşına.
"Sen..yalan mı söyledin? Bunca zaman bizi kandırdın mı yani?"
"Harry lütfen anlatmama izin ver." Harry Peter'ın konuşmasına izin vermedi. "Seni arkadaşım sanmıştım. Neden yalan söyledin?"
"Biri neler olduğunu bize de anlatacak mı acaba?" diye sordu Tony araya girerek. Harry bu kez de ona dönüp "Ben söyleyeyim, oğullarınız kendilerince bizimle dalga geçmişler." dedi.
Peter hemen itaraz etmek için öne atıldı. "Hayır, öyle değil."
"Neden o zaman?"
"Ben..ben söylemek istedim aslında ama..Bay Stark, o benim onun oğlu olduğumu kimsenin bilmesini istemedi. Ve sonra Harley kardeşim olduğunu söyleyince onu da yalanın içine katmak zorunda kaldım, özür dilerim."
Bütün bakışlar şimdi Tony'ye dönmüştü. Esmer adam hrmen kendini savunmaya geçti. "Ne? Çok fazla düşmanım var. Oğlum olduğu bilinirse onu koruyamam."
Pekala bu mantıklı bir sebepti ancak doğru olmadığını sadece o ve Peter biliyordu. Gerçek, Tony'nin Peter'ı o zamanlar oğlu olarak görmeyişiydi. Yine de bir şey söylemedi.
Harry'nn kolunu tuttu ve iki adama dönüp "Biz bunu yalnız konuşsak, olanları sonra size anlatırız." dedi. Norman kafasını salladı, Tony'de "Yemek yarım saate hazır olur." dedi. Yani bu yarım saat sonra aşağıda olun ve bize de herşeyi anlatın, demekti.
Peter, Harley ve Harry yukarı esmer gencin odasına çıktılar. İlk yirmi dakika Peter Harry'ye söylediği yalanların doğrularını anlattı. Annesinden falan bahsetmedi yada babası ile arasındaki sorunlardan. Sadece Tony ile yeni bir araya geldiklerinden, Harley ile kardeş olmadıklarından ve Harley'in güçlerinden, yenilmezlerden, bahsetmişti. Tam bitirmişken de Harley bonus olarak Loki ile de konuştuklarını ağzından kaçırmştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Re-Hope (SpideyPool)
FanfictionPeter Parker'ı kimse sevmemişti. Ne annesi ne de babası. Sevgi nedir bilmiyordu tâki Wade Wilson hayatına girene kadar. ********** "Peter, biliyor musun popon çok güzel." "Ne?!" "Hayır dur bu olmadı. Başka bir iltifat bulmam lazım. Buldum! Biliyor m...