XLVIII

2.3K 186 458
                                    

Bu bölümün çok çok çok çok kötü olduğu yazarınız tarafından duyrulur. Okumak istediğinize emin olduktan sonra başlayınız. Saygılar...

Tony kapıdan içeri büyük bir kara tahta ile girdiğinde, Steve yatakta uzanmış kitap okuyordu. Esmer adam ona aldırmadan tahtayı odanın ortasına yerleştirdi ve ayaklarını sabitledi.

"Tatlım ne yapıyorsun?" diye sordu sarışın adam hâlâ kitabını okumaya devam ederken. Artık onun tuhaf hallerine alışmıştı. Tony kitaplığın raflarına bıraktığı tebeşirleri ve küçük not kağıtlarını aldı. Tahtanın en üstüne 'Peter'ı geri kazanma planı' yazdıktan sonra sevgilisine döndü heyecanla. "Ta da! İşte bu! İşleri akışına bırakınca hiçbir halta yaramadığını fark ettim. O yüzden adım adım hazırlanmış bir planı izlemeliyiz."

Steve yarısında olduğu sayfayı hızlıca bitirmeye uğraşırken hâlâ ona bakmamıştı. Tony buna sinirlenip "Beni dinlesene seni küçük bok! Burada önemli bir şey anlatıyorum."  dediğinde sonunda kafasını kaldırabilmişti.

"İşte bitirdim ve lütfen düzgün konuşur musun?" Esmer adam ona göz devirdi. "Neyse, beni dinle. Gördüğün gibi 'Peter'ı geri kazanma planı' yapacağız. İlk önce yapabileceğim şeyleri yazıp sonra sıralayıp harika bir plan kuracağız. Senin burada görevin bana psikolojik olarak motivasyon sağlamak, aşırı seksi olan görüntünle beni mutlu etmek. Aslında bunun için şu tişörtünü çıkarsan daha iyi olur. Ve ayrıca böyle konularda benden daha iyi olduğun aşikar, bana fikir vermelisin."

"Şeey, anladım ama birkaç sorum var.Sorabilir miyim?"

"Evet?"

"Bunu neden gece yarısı uyumak üzereyken yapıyoruz?"  Esmer adam omuzlarını silkti. "Canım öyle istedi."

"Tamam bir tane daha var. Teknoloji babası adamsın, neden kara tahta kullanıyorsun?"

"Hoşuma gidiyor, odaklanamama yardımcı oluyor. Bittiyse eğer plana başlayabilir miyiz?"

"Tam olarak nasıl bir şey yapmamız gerekiyor?"

"Şöyle ki bebeğim bizim adımlarımızı hesaplamamız gerek. Yapacağım şeylerin nedenleri, sonuçları, gidişatı gibi oldukça detaylı bir plan kuracağız. Öncelikle neler yapacağımı listeleyeceğim. İlk sen başla hadi."

Steve bir saniye bile duraksamadan "Loki'den özür dile ve onunla aranı düzelt!"  dedi. Tony "Ne?" diye bağırdı şaşkınlıkla. "Bunu asla yapmam! Bence sen benim amacımı tam olarak anlamadın."

"Hayır Tony anladım ama sen anlamıyorsun. Bak Peter'a giden yol önce Loki'den sonra Wade'den geçiyor. Eğer onlarla aranı düzeltir, anlaşmaya başlarsan Peter'a büyüüük bir adım atmış olursun."

"Ben o çakma tanrı bozuntusu ve serseriden özür falan dilemem. Onlar benden özür dilesinler. Ben birşey yapmadım ki!"

Sarışın adam ona 'emin misin?' dercesine bir bakış attı. Tony biraz durup "Yani yapmış olabilirim ama Steve, Lanet olsun onlardan nasıl özür dileyebilirim? Ben Tony Stark'ım. İtibarımı düşün. Loki bunu yıllarca kafama vurur benim."

"Tony ben sana yardım edeceğim. Tek yapman gereken, ne derler ona? Ha! Loki'ye bir zeytin dalı uzatmak. Hem o zaman yoluna taşta koymaz."

Esmer adam egosunu bir kenara bırakmayı denedi. Bu onun için oldukça zordu ancak mantıklı düşünmesi gerekiyordu. Steve haklıydı, Peter'ın kendisini sevmesini istiyorsa bunu yapmalıydı.

"Of pekala, yapacağım ama nasıl yapacağımı bilmiyorum yani Loki'yi bir şekilde hallederim zaten sürekli kulede ancak Wade? Onunla nasıl konuşacağım? Ayrıca dur biraz anlamadığım bir yer var. Neden ondan özür diliyorum? Yani onlar ayrıldılar, ayrılma nedenlerini bile bilmiyoruz. Bence benim yapabileceğim bir şey yok."

Re-Hope (SpideyPool)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin