LI

1.6K 165 535
                                    

Ben geldiiim! Bölüme başlamadan önce birkaç şey söylemek istiyorum. Öncelikle NEDEN WADE'E KIZIYONUZ LAN!! Yani yorumlar bana biraz bunu yansıttı ama mağdur olan kişi wade lütfen ona kızmayın. Az buz seyler öğrenmedi. Bende iyi anlatamamış, geçirememiş olabilirim kusura bakmayın ama durum bu. Bölümde de yorumları ona göre yapın lütfen. Minik Wade'imin kalbi kırık, anlayış..

Neyse diğer konu. Harley'in güçlerinden bahsetmiştik, görmüştük biliyorsunuz. Şöyle ki artık eski Harley yok! Bölümde bazı kısımları garipsemeyin diye söylüyorum. Uzun süre baskıladığı gücü şimdi serbest iken karakterine biraz etki ediyor. Öyle işte umarım anlatabilmişimdir. İyi okumalaar. Yorum yapıp bu garip yazarın bildirim kutusunu doldurursanız sevinirim. Byby❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤



"Hey, yanımdaki salak! Biraz yana kay sıkıştım zaten burada nefes alamıyorum be!"

"Bana bak Stark sana salak kim gösterirdim ama şuan bulunduğumuz durum pek müsait değil!" Loki araba camına adeta yapışan suratını umursamadan esmer adama laf yetiştiriyordu. Yola çıktıklarından beri Tony şikayet edip duruyordu ve yan yana oturdukları için de en çok kendisine mızmızlanıyordu.

En son Wade'i kaçırma planı yapacaklardı ancak Tony plan yapmayı erteleyip direkt harekete geçmişti. O gecenin ertesi sabahı Steve'i zar zor ikna edip bu işe razı etmişti ve bir dakika bile beklemeden harekete geçmişti.

Şimdi de gecenin bir yarısı Loki, Peter, Steve, Tony ve neden burada olduklarını bile anlayamayan Harry ve Harley ile Tony'nin sırf ortama uygun olsun diye bulduğu küçücük arabada birbirlerine adeta yapışık bir şekilde Wade'in evine doğru onu kaçırmaya gidiyorlardı. Ayrıca arabanın içinde hiçbir aydınlatma olmadığı için içerisi kapkaranlıktı.

Tony birden ön taraflarında hissettiği baskıyla bağırmaya başladı. "Biri kıymetlimin üzerine oturdu lanet olsun!! Araba da sapık var! Alın şunu üstümden imdaaat!!"

"Tony, sakin ol benim." dedi Steve bıkmış bir sesle. Tony onu duyunca rahat bir nefes aldı. "Ha, sen miydin aşkım ya? Sorun yok o bölgede istediğini yapabilirsin. Ama çok hareket etme küçük Tony uyanmasın."

"Tanrı aşkına Tony! Arabada çocuklar var." diye bağırdı Steve. Neyseki karanlıktı yoksa herkes utançtan kızaran yüzünü görürdü.

"Yapma Steve hepsi de neyin ne olduğunu bilen insanlar. Yirmi birinci yüzyılda cinselliği bilmeyen mi kaldı? Ah ama doğru Harley hala bakir. Benim küçük rahibem. Stevie onu gerçekten kendinin bir kopyası olarak yetiştirdin."

"Baba cidden bunu konuşmanın sırası mı? Beni rezil ediyorsun ayrıca bakir olup olmadığımı nereden biliyorsun ki?" Tony, Harley'in isyanına karşı kıkırdadı. "Neredeyse onyedi yaşındasın ve şu ana kadar hiç masturbasyon yapmadığına yemin ederim ama kanıtlayamam."

"Cidden mi?" diye hayretle sordu Peter oturduğu yerden. Onun pozisyonu da pek rahat değildi. Kucağında birinin bacakları ancak kime aitlerdi bilmiyordu.

"Pekala bu doğru olabilir ama elbette birlikte olduğum kişiler oldu."

"Ne?"

"Ne?"

Harry ve Tony aynı anda konuştular şaşkınlıkla. Harry, Tony'nin tekrar konuşmasına fırsat vermeden devam etti. "Kişiler mi? Kim o kişiler? Kaç tane? Ne ara?" diye sordu göremediği gence doğru.

"Kes sesini Osborn. Burda soruları sorması gereken kişi babası olarak benim. Harley, tanrım tek gecelik mi takılıyorsun? Babasının oğlu. Peki ama neden haberim yok?"

"Ne yani gelip sana ben bugün şununla yattım diye anlatmam mı gerekiyordu?"

"Evet?" Tony kaşlarını çatarak sorduğunda Harley sadece göz devirdi. Peter konuşulan saçma konuya daha fazla dayanamayıp "Yeter artık bunu evde konuşursunuz, şuan da hiç uygun bir zaman değil çünkü." dedi. Hayatı her gün saçmalıkların sınırlarını zorluyordu.

Re-Hope (SpideyPool)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin