Merhaba bir kaç açıklama yapmak istedim. Kitapta belki Loki ve Peter'ın arasındaki bağı tam anlatamamışımdır ama bayağı çok seviyorlar birbirlerini. Bu bölümde de yazdım zaten. Çok abarttığımı yada ne ara böyle olduklarını falan söylersiniz diye açıkladım. Bu bölümde olaylar biraz hızlı gelişecek yani tam yazamamış olabilirim, lütfen sorun olursa söyleyin. Birde burada yazılan büyü şeyleri falan benim uydurmam, doğruluğu yok. Umarım bölümü beğenirsiniz. İyi okumalar💜💜💜💜💜💜💜💚💚💚💚💚💚💚💚💛💛💛💛💛💛💛💛💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙❤❤❤❤❤❤❤❤
"Ne demek iyi değil? Bir şey mi oldu? Çok mu kötü?"
"Anlatacak vakit yok çocuk! Benimle gelecek misin gelmeyecek misin?"
"E-evet. Elbette!" Endişeyle onayladı. Günlerdir Loki'den haber alamamasının sebebi buydu demek. Korkuyordu. Eğer ona bir şey olursa ne yapardı?
Thor, Peter'ı sıkıca kavradıktan sonra az önce indiği sahile doğru uçup çekicini yukarı kaldırdı ve "Heimdall!" diye bağırdı. Esmer genç gözlerini sıkıca kapatıp Thor'a sarıldı. Birkaç saniyelik bedenini alt üst eden o histen sonra ayakları tekrar yere bastığında olduğu yere yığılıp öğürdü ancak boş midesinden hiçbir şey çıkmamıştı.
Yavaşça doğrulduğunda başı dönüyordu. Biraz sendeleyip "Lanet olsun! Lütfen dünyaya tekrar bununla dönmek zorunda olduğumu söyleme!" dedi.
Thor onun dediğine hafifçe gülüp yanına geldi ve tek kolu ile bedenini destekledi. Maalesef öyle. Merak etme etkisi çok uzun sürmüyor gelip gittikçe alışırsın." Esmer genç kafasını sağlayıp onu onayladıktan sonra etrafta göz gezdirdi biraz. Yuvarlak altın renginde bir odada duruyorlardı. O sırada tam ortadaki yükseltide elindeki kılıçla bir adamın durduğunu fark etti. Elini kaldırıp onu selamladı.
"Nabersin? Ben Peter Parker." Adam duruşunu ve ciddiyetini hiç bozmadan "Biliyorum." dediğinde bu Peter'ı ürkütmüştü. "Ah, peki.. şey sen de Heimdall mısın?"
"Evet."
"Anlıyorum." dedikten sonra yeni aklına gelmiş olacak ki "Loki!!" diye bağırdı birden. "Ah unuttum. Thor hadi hemen Loki'ye gidelim." Thor onu onaylayıp tekrar sıkıca tuttu.
Büyük saraya geldiklerinde Peter ne az önce üzerinden uçtukları altın şehre ne de şu an koridorlarında yürüdükleri saraya dikkat etmişti. Tek düşündüğü bir an önce Loki'yi görmekti.
Siyah, üzerinde yeşil renk işlemeler olan bir kapının önünde durduklarında bekleyen muhafızlar onları görür görmez kapıyı açtılar. Esmer genç büyük odaya girdiğinde onu sarışın, mavi, uzun elbiseli, güzel bir kadın karşıladı.
"Merhaba Peter, seni bekliyorduk. Ben Frigga. Loki ve Thor'un annesi, Asgard'ın kraliçesiyim." Peter bir an ne yapacağını bilemedi. Eğilmeli miydi? Elini mi uzatmalıydı? Sonuçta karşısında bir kraliçe vardı ve saygısızlık yapmak istemezdi.
Frigga gelip kendisine sarıldığında elini nereye koyacağını şaşırdı bir an. Neyse ki hemen geri çekilmişti. Şefkatle gülümserken "Loki senden çok bahsetti. Dediği kadar tatlı ve şirinsin. Gel hadi." deyip onu odanın diğer ucundaki büyük yatağa doğru yönlendirdi.
Loki yatağın ortasında yatıyordu. Gözleri kapalıydı, simsiyah saçları yastığın üzerine dağılmıştı ve teni her zaman olduğundan çok daha beyazdı. Ölü gibi...
Onu görür görmez ne kadar özlediğini bir kez daha anlamıştı. Hemen yanına doğru yürüyüp yatağa çıktı ve karnının üzerinde birleşmiş olan ellerini tuttu. Buz gibi soğuktu teni.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Re-Hope (SpideyPool)
FanfictionPeter Parker'ı kimse sevmemişti. Ne annesi ne de babası. Sevgi nedir bilmiyordu tâki Wade Wilson hayatına girene kadar. ********** "Peter, biliyor musun popon çok güzel." "Ne?!" "Hayır dur bu olmadı. Başka bir iltifat bulmam lazım. Buldum! Biliyor m...