XLVII

2.4K 200 813
                                    

Eveet uzuuun bir aradan sonra yine buradayım. Bunun için üzgünüm. Saati gecikti çünkü bizimkilerin birden benim işim olduğu akşam çay içeleri geldi beraber. O yüzden erken yazamadım. Bölüm tam 5868 kelime. Bu emeğe değecek kadar yorum bekliyorum. Yazım hatalarına aldırmayın yarın düzelteceğim. Umarım beğenirsiniz iyi okumalar❤❤❤❤❤❤❤❤❤

Peter sabah kalkıp ortak salona girdiğinde ortada büyük, şahane bir kahvaltı masası görmeyi beklemiyordu. Eh normal olarak şaşırmıştı çünkü kulede herkes kafasına göre kahvaltı eder sadece pizzalar için bir araya toplanılırdı. Peter'ın bildiği kadarıyla bu ilkti.

Masada Loki, Thor, Harley ve Tony hariç herkes vardı. Steve onu görünce gülümseyerek "Günaydın Peter. Hadi gel de otur." dedi. Peter masaya doğru yaklaşıp "Bir şey mi kutluyoruz? Bugün özel bir gün falan mı yoksa?" diye sordu.

"Hayır, Tony'nin içinden gelmiş." esmer genç kafasını sallayıp boş sandalyeye oturdu. "Böyle şeyler sık sık içinden gelir mi yani Bay Stark'ın?"

"Aslında ilk defa böyle bir şey yapıyor. Ben de senin kadar şaşkınım." Peter onu tekrar onayladığı sırada içeri Loki girmişti, peşinde de yarı uyur halde olan Thor'u sürüklüyordu.

"Thor, şu lanet ayaklarını kullanmayı dener misin? Bütün yol boyunca seni taşıdım ve sen ne yazık ki ince belli bir leydi değil hayvan kadar ağır bir kas yanısın!" Sarışın adamı sonunda itip sandalyeye oturmasını sağlarken kendisi de Peter'ın yanına oturdu.

Thor'un saçları her zamankinin aksine yeni uyandığını belli edercesine dağınıktı ve sağ yanağında hala yastık izi vardı. Ayrıca üzerinde Clint'in ona hediye ettiği çekiş desenli pijamaları vardı. Gözleri hala kapalıyken konuştu. "Çok uykum var Loki. Stark'ın olmayan makinesi beni neden uyandırdı? Eğer iyi bir sebebi yoksa onu öldüreceğim."

"Gözünü açıp önüne bakarsan görürsün." dedi Clint onun bu haline gülerken. Thor göz kapaklarını hafifçe aralayıp baktığında gördüğü yemek dolu masa ile mavilerini irillti.

"Ziyafet! Neyi kutluyoruz?"

"Hiçbir şey. Bay Stark'ın içinden gelmiş, hazırlamış."

"On üç yıldır şimdi mi gelesi gelmiş? Madem yapabiliyor neden yapmıyorlar lanet herif!" Tony mutfaktan içecek dolu bardaklarla çıktığında onu cevapladı. "O koca kıçını kaldırıp kendin hazırla onu da Kırılma Noktası. Size hem para hem de yatacak yer veriyorum. Bir de yemek mi hazırlayayım?"

"Haklı." dedi Nat içeceklerin arasından kahvesini alırken. Thor ikisine göz devirdi ve umursamadan tabağını doldurmaya başladı. Tony Peter'ın önüne portakal suyundan bir tanesini koyup gülümseyerek "Al bakalım. Kendi ellerimle sıktım." dedi.

Esmer genç kaşlarını kaldırıp bir önündeki içeceğe bir de Tony'ye baktı. Aslında portakal suyunu pek sevdiği söylenemezdi ama o bunu nereden bilecekti ki değil mi? Kabalık olmaması için teşekkür edecekken Loki araya girdi. Peter portakal suyu sevmez Stark. Onun favorisi çikolatalı süt. İlla meyve dersen de çilek kullanmanı tavsiye ederim." Ardından elini kaldırıp büyüsü ile portakal suyunun yerine bir çikolatalı süt gelmesini sağladı ve bilmiş bir şekilde sırıttı.

Tony bozulmuş bir şekilde ona baktı. Tam cevap verecekken Steve'in uyarıcı bakışlarını görünce durdu. Sarışın adamla bir anlaşma yapmışlardı ve değişmeli bunu Peter'a göstermeliydi. O yüzden öfkesini yutup sakince sahte bir şekilde gülümsedi.

"Öğrenmiş oldum değil mi? Bundan sonra dikkat ederim."

"Stark, ölmeyiz değil mi bunları yiyince?" Clint'in sorduğu soruyla ortamdaki gerginlik dağılmıştı. Biraz sonra herkes sohbet ederken Harley de aralarına katıldı.

Re-Hope (SpideyPool)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin