LII

1.7K 160 420
                                    

"Tony ve Steve, ikizleri ekibin bir parçası yapmayı düşünüyorlar. Ve bu kararı bize sormadan alıyorlar. Yaşadığımız şeylerden sonra, tanrım!!"

Peter kaşlarını çatıp baktı diğerlerine. İnanamıyordu. "Ne demek bu?" dedi sıkılı dişlerinin arasından.

Clint turşu kavanozunu kucağına doğru çekip "İşte gerçek kıyamet şimdi kopacak, sıçtık arkadaşlar." diye mırıldandı.

Peter hala bir açıklama yapması için karşısındaki adama bakıyordu. Az önce duydukları hayattaki en saçma şey olabilirdi. Ancak Tony hiçbir şey söylemiyordu.

"Pekala kimse konuşmuyor mu? Harika! Ama biraz daha ben bu saçmalığın şaka olduğunu duymazsam hiç iyi şeyler olmayacak!" Peter'ın öfkeli sesi, sessizliği deldiğinde esmer adam ona doğru bir adım attı sakince.

"Peter öncelikle sakin ol. Bak bunu uzun süredir düşünüyoruz. Yani onlar da daha çocuklar, kandırıldılar. Evet kötü şeyler yaptılar ama herkes ikinci bir şansı hak eder."

Peter kaşlarını kaldırdı hayretle. İçinde durmadan kabaran öfkesine dur diyemiyordu. Her şey olabilirdi ama bu kadarı herkes için çok fazlaydı.

"İkinci şans, öyle mi? Söylesene Gwen'i kurtarmak için ikinci bir şans var mı sence? Onu tekrar görebilmem, sarılabilmem, sesini duymam için ikinci bir şans verebilirler mi bana? Hayır!! Veremezler. Kimse için ikinci şans yok!"

"Ben seni anlıyorum, nasıl hissettiğini biliyorum."

"Hiçbir halt bilmiyorsun sen! Söylesene gözlerinin önünde Natasha'yı öldürseler ne yapardın? Tam dibinde, bir adım ötende onun cansız bedeni dursa. Katillerine 'gelin ve süper kahraman olun, ailemize katılın' mı dersin yoksa cezalarını mı verirsin? Cevabı hepimiz biliyoruz bence. Yaşamadan asla anlayamazsın. Hala kabuslarla uyanıyorum ben, hala o kostümü giyerken utanç duyuyorum suçlu hissediyorum Gwen'i kurtaramadığım için, hala o silah sesi kafamın içinde!"

"Bunları bilmediğimi mi sanıyorsun. Biliyorum ama herkesin ne hissedeceğini düşünerek bu işleri yürütemem." diye bağırdı Tony kollarını iki yana açarak. "Ayrıca vicdan azabı çeken yalnızca sen değilsin. O çocuklar dolaylı yoldan da olsa benim yüzümden bunları yaşadılar. Sadece bir şeyleri düzeltmeye çalışıyorum."

Sinirli bir sekilde hem bağırıp hemde Peter'a doğru adımlayan Tony'yi görünce hemen esmer gencin önüne geçip onu arkasına aldı Loki. "Ses tonuna dikkat etmezsen ses tellerini koparmak zorunda kalacağım!"

"Sen karışma, bu oğlumla benim aramda!"

"Benimde oğlum!" Esmer adam saçlarını karıştırıp histerik bir şekilde güldü. Arkasına dönüp sinirle ileri geri adımlamaya başladığında Peter Loki'nin arkasından çıkıp 'sorun yok' dercesine kafasını salladı ve tekrar Tony'ye döndü.

"Nasıl oluyorsa bir sekilde herkesin hayatını mahvediyorsun. Sonra da vicdan yapıp düzeltmeye çalışıyorsun ama zamanı değiştiremez, geri alamazsın. Yaşanmışlıklar her zaman orada. Bütün bunlar sadece kendi vicdanını rahatlatmak için yapılan bencilce şeyler. Be-ben tam senin toparladığını hissederken, seni sevmeye başlarken bir şekilde beni kendinden itiyorsun ve bu ne kadar kırıcı bilmiyorsun. Artık daha fazla tartışmayacağım. Diyeceğimi dedim, onlar buraya gelirse sonuçlarına katlanmak zorundasın. Uyarıyorum!"

Peter arkasını dönüp peşinde Loki ile salondan çıktığında kenarda duran ve olanları izleyen Harley sessizliğini bozdu. "Baba, sana sonsuz saygı duyduğumu ve sevdiğimi biliyorsun. Bu güne kadar da benden ne istersen yaptım ve şimdi ikizlerin buraya gelmesi pekte umurumda değil ama Peter'ın umurunda. Eğer onun üzüleceği bir şey olursa hiç iyi olmaz."

Re-Hope (SpideyPool)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin