WAŻNE

3.1K 43 1
                                    

(Taka sama notka znajduje się na końcu tej powieści oraz ,,Still Walk". Jeśli przeczytałeś/łaś którąś z nich, możesz to śmiało pominąć.)

Cześć! Żyję!

Miałam poczekać z tą informacją, ale postanowiłam powiadomić was wcześniej.

Jestem w trakcie pisania REWRITE ,,Still Alive".

Będzie to zdecydowanie lepsza, bardziej przemyślana opowieść. Na pewno nie kropka w kropkę jak pierwsza wersja. Z wiekiem, nie tylko w moim stylu pisania, ale również postrzeganiu świata, zmieniło się wiele rzeczy, dlatego postanowiłam najważniejszą ,,książkę" mojego autorstwa napisać jeszcze raz.

Duży wkład w tę decyzję mieliście wy.

Codziennie ktoś zostawia gwiazdki, komentarze. Jesteście wspaniali ♥

Jeśli macie twittera, obserwujcie hashtag #StillAlive (moje konto pod nazwą artvniek). Zachęcam was również do dodawania własnych komentarzy pod tym hashtagiem. Aby rozdzielić je na wersję pierwszą oraz wersję poprawioną, napiszcie po hashtagu: v1 (dla wersji pierwszej) i v2 (dla wersji poprawionej).

Jestem aktywna przez większość czasu. Odpowiadam na komentarze i wiadomości oraz na bieżąco będę informować na twitterze o postępie w pisaniu poprawionej wersji (będę też wrzucać zapowiedzi w postaci fragmentów).

Mam nadzieję, że cieszycie się równie bardzo, co ja!

Uściski, żyjcie dobrze ♥

Still aliveOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz