*Charlie*
,, Holka , holka " Zašeptala jsem unaveně.Už jsem se zvedala že si půjdu lehnout ale Rose mě zastavila .
,,Charlie , počkej počkej , ještě ti musím něco říct.." Vyjekla na mě rychle.
,,Jo jo Rose ale honem " Zavrčela jsem, nevím jak může být nadšená z.. něj ! Vždyť ten jeden ...Zayn se jmenuje , nám ani nedal hlas !! Já vím jsem sobecká, hihi .
,, On mě políbil ! Charlie políbil chápeš to ? "
,, Ano Rose chápu to " Usmála jsem se naoko.
,,Charlie tebe vůbec nezajímá co ti říkám!" Vyjela na mě podrážděně.
,, Samozřejmě že mě to zajímá zlato, ale mluvíš tady na mě dvě hodiny !"
Jen si povzdychla a protočila očima jako to vždycky děláme , už už se nadechovala že něco dodá ale vyrušilo ji klapání podpatků.Byla to Cass.
,,Neruším dvojčátka ?? " Hlaholila vesele.
,,Ty vždycky " Odpověděli jsme , jako vždy naráz. Musela jsem se ušklíbnout.
,, Jasně jasně , mami uklidni se jsme v pohodě... " Uslyšela jsem hlas Emmy.Určitě jí volala máma, paní Stinsonová je strašně starostlivá .Jen taktak se nám ji podařilo přemluvit aby pustila Emm do Londýna.
,,Tak pa mami , měj se , pozdravuj všechny tam v Chicagu, jo? ahoj.." Zavěsila a hned si povzdychla.
,, Máma se zbláznila ?"
,,Ne Cassie, má jen starost!" Odsekla.No jo je vždycky strašně nevrlá jen málokdy ji vidím se smát.Od té doby co jí umřel táta.....
,,No , možná tím Cass myslela to , že ti máma volá už potřetí v tomto dnu" Ušklíbla se Rose.Já mlčela. Vážně ? Já a mlčet , tak to ne....
,, Ale vážně máma ti zapoměla dát vložky? nebo co ? " Rýpla jsem si. Samozřejmě se to neobešlo bez odezvy.
,, Charlie , neprovokuj mě , už mám tak blbou náladu a věř mi , obejdu se bez tvých stupidních keců" Odsekla.Uraženě odešla do jejího pokoje a nezapoměla bouchnout dveřmi. Ajaja to jsem zase něco vymňoukla. Upss to jsem ale nešika. Holky se na mě, né zrovna moc hezky koukly. Jen jsem pokrčila rameny a dál si všímala svého.
Pár minut jsme jen tak seděli.Bylo slyšet jen neúprosné ťukání klávesnice u Cassiina mobilu. Fakt už mě to štvalo.
,,Cassandro" Zavrčela jsem podrážděně.
,,Hmm." Zamumlala Cass.,,Co je ?" Řekla bez zájmu.
,,Můžeš přestat ťukat do toho mobilu?!?" Doplnila mě Rose.
,, Jasně " Mrkla na nás Cass , ihned ze zvedla aniž by odtrhla oči od svého iPhonu.
,,Děkuju " Řekla jsem směrem k Rose. Ta se jenom ušklíbla . Jako já.Zase jsme chvíly seděli a nic nedělali , ale najednou....
,,Á ..sakra , do prdele !" Slyšeli jsme z chodby. Hned jsme se zvedli a vydali jsme se tím směrem kde se ozvala Cass.
,,Cass , proboha , co se stalo ?" Vykřikla jsem. Rose jen vyděšeně koukala.
,, Auu , holky pomůžete mi vstát ?" Zaprosila Cass. Přiběhli jsme k ní a tudíž jsme mohli vidět co se stalo.Cass uklouzla na vylité vodě a bouchla se do hlavy. Chudák.
,,Bolí tě něco Cass?" Zašeptala Rose.
,,JO !" Zařvala na celou chodbu. Lekla jsem se , takhle na nás ještě nikdy neřvala.
,,Co po nás řveš?!?" Zasyčela jsem.,,Co tě sakra bolí " Ujely mi nervy.
,,Kotník a hlava" Dodala omluvným hlasem. V tu chvíly přiběhla Emma. No super ,může nám pomoct s Cass.
,,Co se děje holky? , Cass proboha co je ti ?" Vykulila oči a podívala se na ,,místo činu".
,,Nedávala jsem pozor a uklouzla jsem na tý vodě a pak jsem se o zem praštila do hlavy , no a asi jsem si vymknula kotník " Řekla pohřebním hlasem.Jen jsem sklopila oči.Co kydž nebude moct tancovat ? sakra sakra sakra ....
,,Budeš moct tancovat?" Zeptala se opatrně Rose.
,,Myslíš ?!" Vyštěkla.
,, Rose..neřeš to ,a ty" Ukázala jsem na stále sedící Cass.,,Nebuď nepříjemná možná se jen robila tahle váza s kyytkama...." V tu chvíly mi to došlo. Ty kytky posla Liam Rose!V tu chvíly to asi došlo i Rose , začala se nervózně tahat za konečky vlasů. To tak děláme obě, když jsme vystresované.
,,Rosallindo" Zasyčela Cass ,které to už taky došlo.Ajajaj.To nebude dobrý,to ne...
,,Vážně se omlouvám.." Vyhrkla Rose.Cass jí na to jen neřekla.Jen seděla a dívala se před sebe.Potom řekla : ,, Charlie odnes mě do pokoje , chci si lehnout."
,,Ehm..dobře" Řekla jsem.Pomohla jsem jí do pokoje a potom jí donesla led na nohu a na hlavu. Nic neříkala buď byla naštavná nebo smutná.................
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Nazdárek všichni !!! :*
Jste megasuperskvělý !! tolik přečtení :OOOO
Každopádně jsem tento díl dopsala o půl desáté večer :p -_- jsem unavená zítra píše Niallerka (muhehe) :D
Ale strašně mě baví psát pro vás všechny kdo to čtete jste prostě 4EVER READERS!!! ( to jsem vymyslela sama heč :DDD)
Je tu nový díl doufám že se vám nezdá moc krátký :))) kdyžtak pište do komentu :p každou radu přijímáme :* <3
I love you my hearts ! <33
*Hazza*
ČTEŠ
Step By Step- Dance In London |1D|
Fanfiction,,Přidejte holky!!" Zařvala na nás Cassie. Povzdychla jsem si a dál jsem tacovala naši jazz sestavu.,,Tak se mi to líbí, výborně." Pochválila nás Cass když dohrála písnička. ,,Ach konečně!"Vyhrkla unisono naše ,,dvojčata", nejsou to doslova dvojčata...