anetatejkalova
*Rose*
Je 26.srpna. Už jsou to dva týdny co Emm odjela a taky to znamená že za tři dny má Liam narozeniny.Seděla jsem v obyváku v naší velké vile a dívala se s holkama na televizi. Kluci byly na nějaké tiskovce. ,, Holky mám jeden velkej plán. Liam ma za chvilu narozeniny a .... ''Řekla jsem všechno holkám. ,, Není ti špatný nápad. Já obstarám velkou krabici, Cass zavola Emm a zbytek i s klukama udělaji oslavu pro Liama. Ale tak aby o tom nevěděl a klukům nic neříkejte o Emm.'' Řekla Maia.
Cass vstala a šla si pro telefon.*Cassandra*
Sedla jsem si mezi Rose a Charlie ne pohovku a vytočila jsem Emmino číslo.
,,Ahoj Cass. Potřebuješ něco?"
,,Ahoj. Vlastně potřebuju. Liam má za tři dny narozeniny a nás napadlo že by si přijela a schovali by sme tě do krabice a byla by si pro kluky jako překvapení."
,,To zní dobře. Celkem se tu nudím. Strašně mi všichni chybíte. Já teda dojedu."
,,Charlie ti zamlouvá letenku. Přijedeš tři hodiny před začátkem párty dobře?"
,,Čekejte mě."
,,Ok. Zatím ahoj."
,,Ahoj." Řekla a vypla hovor.
,,Prej s ní máme počítat." Řekla jsem a všechny jsme se začli objímat.
Zarachotili dveře. ,,Ahojte. Jsme doma." Zařvali kluci. Za ty dva týdny to Harry dal trochu do pořádku. Už nemá mastné vlasy a nechodí do hospody, ale každé ráno mu musím zakrývat pytle pod očima. Měla bych si koupit novou kosmetiku.
,,Donesli jsme pizzu." Ozval se Niall. Maia hned vystartovala s pohovky a utíkala za Niallem. ,,Zlato ty si tak hodnej." Řekla Niallovi a zebrala mu pizzu. Louis si sedl vedle mě a pohladil mi bříško. Rose se vrhla Liamovi kolem krku a Zayn začal lechtat Charlie. Harry si jen smutně sedl do křesla. ,,Zlato půjdem se projít."Řekla Rose Liamovi. ,,Dobře." Odpověděl ji Liam. Vstali a šli ke dveřím. Dveře se zabouchli. ,,Jak víte Liam má za tři dny narozky. Nás napadlo že mu uspořádáme párty. A máme jedno velké překvapení kluci." Řekla jsem a kluci se na mě dívali. ,,Jaké překvapení? Zeptal se Niall který měl pusu plnou pizzy. ,,Uvidíte." Odpověděla jsem.
,,Takže budeme potřebovat balonky, dort, nějaký alkohol, džus, jídlo....." Vjmenovávala jsem všechno. ,,Dobře." Řekli všichni. Rozešli se dělat svou práci. ,,Harry?" Zeptala jsem se. ,,Ano?" Zeptal se. ,,Potřebovala bych aby ses naučil tuhle písničku." Řekla jsem a podala jsem mu papír s textem. ,,Ale proč?" Zeptal se znovu. ,,Uvidíš. A teď padej do zkušebny. Nejlepší doprovod je piano." Odpověděla sem mu. ,,Nevím k čemu mi to bude, ale budiž." Řekl a šel do zkušebny.
Já jsem se rozhodla udělat dort. Byla jsem vyučená cukrářka, takže mi to problém nedělalo.
Den D
*Emma*
,,Letadlo číslo 456 odlétá za patnác minut. Nastupujte do letadla prosím." Řekl hlas v rozhlase. Ukázala jsem letenku a sedla si do letadla. Do uší jsem si dala sluchátka a poslouchala jsem písničky. Uvidím zase Harryho. Musím být silná. Když jsem si na něho vzpoměla, tam mi pravá ruka vystřelila na krk a začala si hrát s přívěškěm od Harryho, který jsem si neodolala vzít. Spadlo mi pár kapek slz. Podívala jsem se na svoje zápěstí. Byly, jsou, a budou tam jizvy. Já jsem tak blbá. Nechápu co mě to popadlo.
Letadlo přistálo. Vstala jsem a vyšla ven. Šla jsem si pro zavazadla a vyšla jsem před letiště. Čekala tam na mě limuzína.
Dojeli jsme před vilu kterou jsem hodně dobře znala. Před vilu One Direction. Vzala jsem si kufr a zazvonila. Otevřela mi Cass. Měla na sobě černé upnuté šaty které ji zvírazňovali zatím malé bříško. ,,Ahoj." Řekla a objala mě. ,,Ahoj." Odpověděla jsem ji. ,,Kufr ti schovám a v koupelně na tebe čeká oblečení. Ostatní jsem musela vypakovat z baráku jinak by furt otravovali a ruplo by naše tajemství.'' Řekla a zasmála se. Pootevřela dveře a já jsem vešla do známé chodby. Dala jsem Cass kufru a šla jsem po schodech nahoru do koupelny. Když jsem otevřela dveře překvapením jsem se lekla. Byly tam krásné falovo-modré šaty bez ramínek s nařasenou sukní nad kolena. K tomu jsem měla průhledné boty na platformě. Oblékla jsem si šaty a šla dolů do obyváku. Už tam na mě čekala Cass s kulmou v ruce. Posadila jsem se na židli. ,, Sluší ti to.'' Řekla. ,, Tady tohle oblečení vybíral Harry. Ten den kdy se to stalo tak je koupil a chtěl tě pozvat na večeři, ale posral to. Tak mě napadlo že bys ty šaty mohla ještě využít.'' Říkala a mezi tím mi kulmovala vlasy.
Vypadala jsem hezky. ,, A teď tě budu muset narvat do té krabice.'' Řekla a ukazala na krabici která byla postavená u stolu na kterém už byly dárky. ,,Počkej, mám pro Liama dárek.'' Řekla jsem a utikala do pokoje kde sem měla dárek. Z kufru jsem vytáhla Woodyho s Toy Story. Byl jen o deset centimetrů menší než já. Seběhla jsem dolů a Cass se na mě nechápavě podívala. ,, Liam má rád Toy Story a Disney pohádky. Tak jsem mu koupila tohle.'' Řekla jsem a ukazala na velkého plyšáka. ,, Aha.'' Řekla.
Opatrně jsem vlezla do krabice a Cass za mnou zavřela víko. Netrvalo dlouho a po obyváku sebrozlíhala hlasitá hudba a hlasy. ,, Dnes vám tu bude hrát Dj Malik osobně. Liame je čas na dárky.'' Řekl Zayn. Otevřelo se výko a já dala ruky nad hlavu. Liam si vzal plyšáka. ,, Tak tady musel být někdo hodně hodnej.'' Řekl Zayn. Liam roztrhal krabici. Když mě uviděl stát tak mě objal. Přidal se i Louis, Niall a Zayn. Harryho jsem zahlédla jak stojí opodál a dívá se překvapeně na mě. Cass ho někam vede. ,, Chyběla si nám.'' Řekl Niall. ,, Vy mě taky.'' Řekla jsem. ,, Emm mohla by si jít se mnou? Zeptal se Cass. ,, Jistě.'' Řekla jsem. Cass měchitila za ruku a táhla mě do zkušebky.Nechápala jsem. Poslala mě dovnitř a zavřela za mnou dveře. Pokojem se rozezněla známá písňička Crazy in love. Hrál a zpíval ji Harry.
*Harry*
Liam otevřel velkou krabici a já se nechápavě a překvapeně díval kdo s ní vylezl Byla tam ona. Emma. Cass mě chitila za ruku a táhla mě do zkušebky. Posadil jsem se za piáno a hodil poní obličej ala co to ma znamenat
,, Až se otevřou dveře, začni hrát. Hlavně to neposer jak minule.'' Řekla a odešla. Co bych měl posrat? Vrtalo mi hlavou. Najednou jsem uslyšel dveře. Začal jsem hrát melodii písničky Crazy in love. Podíval jsem se kdo tam je. Byla tam ona.
---------------------------------------------------------
V první řadě se musím omluvit že ste čejali na díl v nedělu jsem musela dělat úkily a dneska jsem psala a záhadně se to vymazalo a zase vrátilo. Nechápu to.Chci začít psát novej příběh a uvažuju nad tím že bych ho měla začít psát na kinci března
Vaše *Niallerka*
ČTEŠ
Step By Step- Dance In London |1D|
Fanfic,,Přidejte holky!!" Zařvala na nás Cassie. Povzdychla jsem si a dál jsem tacovala naši jazz sestavu.,,Tak se mi to líbí, výborně." Pochválila nás Cass když dohrála písnička. ,,Ach konečně!"Vyhrkla unisono naše ,,dvojčata", nejsou to doslova dvojčata...