46.Bad Girl

291 12 2
                                    

*Louis*

Holky vylezli a šli s Harrym domů. My jsme byly ještě v bazéně. Pošeptal jsem můj plán Zaynovi a Liamovi do ucha. ,,3...2...1...Teď." Řekl jsem a Chytili jsme Nialla zanohy a stáhli jsme ho pod vodu. ,,To máš za tu sázku." Řekl Zayn když se Niall vynořil. ,,Kluci?" Zeptal se Zayn. ,,Bude pršet." Řekl a ukázal na černé mraky. ,,Prší!" Zakřičel Niall a plaval ke břehu.  vylezli jsme z bazénu a utíkali do vnitř. Zavřeli jsme za sebou dveře a rozkašlali jsme se. ,,Mazejte se osprchovat teplou vodou. My vám donesem oblečení a Harry uvaří čaje." Řekla Rose. Starostlivá jak Liam. Pomyslel jsem si.

Šel jsem do svého pokoje se osprchovat. vylezl jem ze sprchy a na posteli jsem našel tepláky,ponožky,boxerky,triko a mikynu. Oblákl jsem si to a šel jsem dolů. Vzal jsem si od Harryho čaj a sedl jsem si k televizi. Hodně jsem se rozkašlal. ,,Kde je nějakej sirup proti kašli?" Zeptal jsem se. ,,U mě v pokoji." Řekl Harry. Vsatal jsem a šel jsem k Harrymu. Vzal jsem malou lahvičku která stála na nočním stolku a šel jsem de kuchně. Vzal jsem si lžičku a sirup na lžičku nalil. Lžičku jsem si dal do pusi a sirup polknul. Lžičku jsem dal do dřezu a sirup jsem nechal na lince. Šel jsem do ledničky avytáhl jsem talíř z mrkvema, které jsem dneska ráno oškrabal a umyl. Zavřel jsem ledničku a šel jsem si sednout do obyváku.

Začínal nějakej film. ,,Co to je?" Zeptal jsem se. ,,21 jump street." Odpověděl Zayn. Dívali jsme se na film a co deset minut z kluků včetně mě, pčikaly a nebo zakašlal. Film skončil. Podívali jsme se ještě na další dva a pak jsme byly všichni ospali.

Chtěl jsem jít spat s Cass,ale Charlie mi to zakázala. ,,Všichni se držte od Cass dál. Jste nemocní a nepotřebujeme aby se nachladila ona, když je těhotná."Řekla Charlie.,,Ale...." Nedopověděl jsem. ,,Zádný ale. BUdeš spát v pokoji pro hosty. A ty Zayne si lehni kde chceš ale já s tebou nehodlám spát když jseš nemocnej." Řekla, chitila Cass za ruku a odešla na horu. ,,To si dělá prdel nebo co!?" Řekl naštvaně Zayn. ,,Liame tu taky můžeš zůstat." Řekla Rose a šla ke schodům. ,,Ale Rose, já bez tebe neusnu." Řekl na obranu Liam. ,,Ne dneska spíš mimo svojí ložnici a vem si třeba Woodyho co ti dala Emm." Řekla a zmizela v prvním patře. ,,Nialle ty se  k nim můžeš přidat taky." Řekla Maia. ,,Ty taky?" Zeptal se Niall. ,,Jo, já taky." Řekla a odešla. ,,Ty si můžeš vybrat." Řekla Emm Harrymu. ,,Budu tady s klukama. Holky by určitě nadávali že trháš partu." Řekl a usmál se na ni. ,,Dobře." řekla a dala mu pusu na líčko. ,,Dobru kluci." Řekla a taky odešla nahoru.

Ráno......

*Charlie*

Dneska je středa. Dneska my měl dojít balík. Vstanu z postele a jdu dolů do kuchyně si udělat snídani. Kluci leží v obyváku na madračkách. Zapnu televizi a kluci se probudí až na Zayna. Zayn hold není ranní ptáče. ,,Hoří." Zařval Niall Zaynovi do ucha. Ten jen něco zamrmlal a otočil se. Liam vytáhl pokličky a začal s něma třískat. Zase nic. Harry pustil televizi na maximum a začal si zpívat. Zase nic. Louis začal kolem něho běhat a ukradl mu peřinu. Jenom se zavrtěl a spal dál. ,,To tu musíte tak křičet po ránu?" Zeptali se holky. ,,Budíme Zayna." Řekl Louis a hodil po Zaynovi polštář.

Šla jsem k němu a zašeptala jsem mu do ucha. ,,Podvedla jsem tě s Harrym." Najednou vyskočil. ,,Co? Jak se to stalo?" Byl zmatený a naštvaný. ,,Ty debile." Zařval na Harryho. ,,Ho z toho vynech. Byl to můj nápad jak tě vzbudit. Nic z toho se nestalo." Řekla jsem a kluci se začali smát.

Přerušil to až zvonek. ,,Jdu tam." Řekla jsem. Otevřela jsem dveře a tam stál kluk kolem osmnácti, který držel velku krabici. ,,Charlote Hawks?" Zeptal se. ,,Ano." Odpověděla jsem mu. ,,Tady to podepište." Řekl a podal mi desky s papírem a propiskou. Podepsala jsem a dala jsem mu je. ,,Tady je vaše zásilka. Přeju hezký den." Řekl a otočil se ke svému autu.

,,Kdo to byl?" Zeptal se Zayn když jsem došla do obyváku. ,,No napadlo mě když je Cass těhotná tak že by jsme mohli přestavit jeden pokoj na pokojíček." Řekla jsem a krabici jsem položila na zem. ,,To je milé, ale proč máš tu krabici?" Zeptal se Louis. ,,Jsou tam štětce, barvy, spreje,  a pár šablon. Nedávno jsem se nudila tak jsem to koupila." Řekla jsem a sedla jsem s do Zaynova klínu.

,,Jděte se převlíct.Sraz za deset minut v pokoji naproti Louisovi a Cassiny ložnicě." Zavelel Liam a my jsme se šli převlíct. Všichni jsme do deseti minut byly v daném pokoji. Stoupla jsem si ke zdi a začala jsme malovat hvězdy, srdíčka, balóny... a různé holčičí a klučičí věci. Velkými písmeny jsme doprostřed zdi napsala Debby a Tobby, protože vým že to budou dvojčátka. Debby jsem vymalovala růžovou a fialovou a Tobby zelenou a modrou. Kole dokola jsem vymalovala hvězdičky,srdíčka, balóny....  ,,Wow." Řekl Harry. ,,Nevěděl jsem že umíš takhle malovat." Řekl Zayn a políbil mě.

,,Na střední jsem chodila na uměleckou školu. Měla jsem svojí partu kterou jsem vedla. Byla jsem taková Bad Girl střední. Chodili jsme grafitovat a několikrát chodili za školu kouřit. Co týden jsem spala z jiným klukem  a pak jsem potkala holky. Nechodila jsem už za školu a s klukama jsem to mírnila. Bezproblému jsem dostudovala a pak se věnovala tanci." Řekla jsem a napila jsem se vody kterou jsem si přinesla. ,,Je to hezky namalované." Řekl Louis. To stačí. Nemusíte mě chválit. I vy to máte pěkné." Řekla jsem a všichni jsme se začali smát.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Další díl. doufám že se líbí.

Co říkáte na Bad Girl Charlie?  Mě osobně se to líbí :D

Tento díl věnuji mojí sestřence :)

Neopravovala jsem takže pardón za chyby.

Vaše*Niallerka*

Step By Step- Dance In London |1D| Kde žijí příběhy. Začni objevovat