21.Měsíc

472 16 0
                                    

Čauté lidičky :D 

Dneska přidávám další díl , bude tu očekávaná Emmina pravá máma. Taky jste z toho ,Rande´ nervózní jak já ? :D já jsem nemohla usnout ,jak se mi vařil mozek -,- Zatím nevím jak bude tenhle díl dlouhej ale snad vám to  bude vyhovovat :)))))) jinak  395 přečtení =OOO a včera přibyli 2 votes , awww já vás miluju lidi :33333 

- Jaký názor máte na tetování holek ? 

- Jaký názor na Perrie  a Eda ( :D ) ? 

XOXO  hope u like it :* 

*Hazza* 

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

*Emma*  

Ráno jsem se vzbudila u kluků doma. Koukla jsem na mobil , bylo devět hodin. Vyškrábala jsem se na nohy a zjistila že jsem spala v obýváku na křesle. Bolela mě hlava a taky se mi motala. V obýváku jsem nebyla sama ,byly tam i holky. Zapřela jsem se rukou o křeslo ale píchlo mě v zápěstí. Koukla jsem se a najednou jsem si vzpoměla že jsme se včera nechaly tetovat s Holkama. Usmála jsem se a pokračovala v chůzi.Jestli se tomu dá říkat chůze. Asi jsem vypadala jak tučňák.Došla jsem do kuchyně a tam už byl Liam a vařil palačinky. ,,Dobrý ráno ." Řekla jsem rozespale. ,,Ahoj ." Odpověděl. Za chvíly mi nandal na talíř horu palačinek s čokoládou. ,,Díky." Usmála jsem se. ,,Doobrý ráno ." Zívl Niall,který řišel zrovna do kuchyně. Měla jsem jednu palačinku v ruce a on si ji vzal. Doslova ukradl. ,,No Nialle že se nestydíš ." Pokárala jsem ho. Jen pokrčil rameny a zakousl se. Když jsem dojedla šla jsem do koupelny. Učesala jsem se umyla obličej. Vrátila jsem se do obýváku kde už to žilo. Holky byli na nohách a protahovali se jako zombie. ,,Emm,dneska máš tu schůzku že?" Zeptala se Cass a tím mě totálně vyvedla z míry. Přikývla jsem a dál hledala svoji druhou botu. Našla jsem ji pod křeslem.Musela jsem protočit oči. Po půl hodině vstaly všichni kluci a my jsme se rozloučily.

,,Tris! Kde jsi , ke mě!" Zavolala Rose.Tris  hned přiběhla a nadšeně na ni skočila. Pak jí nasadila obojek a zavřela za sebou dveře. ,,Tak já si jdu dát sprchu." Oznámila jsem jim.Zalezla jsem do koupelny a pustila horkou vodu.Dneska se setkám se svojí pravou mámou. Deset minut jsem na sebe nechala pouštět horkou vodu. Pak jsme se rozhodla vylézt. Trochu jsem se namalovala a učesala. Zašla jsem do pokoje a vybrala si oblečení. Rozhodla jsem se pro černé džíny a bílé tílko a k tomu červenou mikinu a černé conversky. Byla jsem unavená ale mám dneska tu schůzku. Šla jsem do obýváku kde byli holky ,dohadovaly se na co budeme tancovat ve finále. ,,Já si myslím že by jsme mohli zase zpívat ." Pronesla Cass. ,,Já ne, naše profese je přece tanec." Odsekla Charlie.Ajéje tady se schyluje k hádce. ,,Holky tak klid ,můžeme zpívat i tancovat zároveň." Ukončila to Maia. Cass se zamyslela a Charlie taky. Po chvilce na to kývly. Po tom se otočily na mě a na Rose .Taky jsme kývly. ,,Fajn, finále je za tři dny ,zítra to pořešíme." Řekla jsem a odešla do kuchyně ,bylo půl jedenáctý tak jsem si řekla že uvařím oběd. Vytáhla jsem těstoviny a zeleninu a nějakou šunku. Těstoviny jsem dala vařit a zatím jsem nakrájela zeleninu a šunku. Potom jsem do těstovin nasypala zeleninu i šunku a dala do toho trochu majonézy( :D). Oběd byl hotový. ,,Holky ,oběd!" Zavolala jsem. Všechny přiběhly a daly se do toho. ,,Hmm,je to doblý ." Řekla s plnou pusou Maia. ,,Dík ." Odpověděla jsem jí. Po obědě se dvojčata nabídly že umyjou nádobí.No Rose doslova donutila Charlie ať to umyje s ní .

Step By Step- Dance In London |1D| Kde žijí příběhy. Začni objevovat