*Louis*
Už je to týden co je Harry zase s Emm.
Podíval jsem se na telefon a zjístil jsen že je teprve osm hodin ráno. Vstal jsem a šel jsem do kuchyně si udělat snídani. Přišel jsem do kuchyně a leknutím jsem nadskočil.
Na židli seděl Harry a pil ,, Ahoj.'' Pozdravil mě. ,, Zdar.''Řekl jsem a šel jsem k ledničce. Vytáhl jsem si vajíčka a slaninu. ,, Harry?'' Zeptal jsem se. ,, No?'' Řekl. ,, Chtěl bych Cass požádat o ruku, protože chci aby se junior narodil do rodiny. Ale nemám prstýnek. Jelikož jsi můj nejlepší kamarád, tak bych chtěl aby si mi pomohl ho vybrat.'' Řekl jsem. ,, Tak to ti gratuluju brácho a bude mi ctí abych mohl s tebou Cass vybrat zásnubní prstýnek.'' Řekl a usmál se. ,, Díky bro.'' Řekl jsem a rozklepl jsem vajíčko na pánvičku.Uklidil jsem talíř a šel jsem se obléct. Cass byla už vzhůru. ,, Dobré ráno.'' Řekl jsem ji. ,, Dobré.'' Zamumlala. ,, Jedu s Harrym nakoupit tak mě nehledej.'' Řekl jsem ji. ,, Dobře.'' Řekla. Oblékl jsem se, dal jsem Cass pusu a šel jsem si sednout za Harrym do auta.
Vystoupili jsme před zlatnictvím. Vybrali jsme stříbrný prstýnek s modrým kamínkem.,, Jsme doma.'' Zařval jsem stejně s Harrym. Vešli jsme do kuchyně. Byly tam všichni až na Cass a Emm. ,, Kde jsou holky?'' Zeptal se Harry. ,,Šli se projít.'' Odpověděl mu Zayn. Posadil jsem se na židli a položil jsem krabičku s prstýnkem do prostřed stolu. Všichni se podívali na krabičku a potom na mě. ,, Ty chceš požádat Cass o ruku.'' Zeptala se Maia. ,, Ano, chci.'' Odpověděl jsem ji. ,,To je tak CUTE.'' Řekla Charlie. ,,hodně ti přeju rodinu a manželku." Řekl Niall. ,,Nechte toho nebo se rozbrečím." Řekla Rose která hledala kapesníky.
Najednou bouchly dveře. ,,Jsme doma." Zařvala Cass. Rychle jsem schoval krabičku do kapsy. Vstal jsem a šel za Cass. Klekl jsem si a pohladil jsem její bříško. Na to že je ve třetím měsíci je celkem velký. ,,Zlato donesla jsem ti pár knížek." Řekla a vytáhla knížky. ,,Zdravá víživa pro těhotné ženy. Harry tak tohle je něco pro tebe. Jediný kdo tady umí vařit jseš ty a nebo holky." Řekl jsem a knížku hodil Harrymu. ,,Co jiného mi zbývá." Povzdych si Harry. ,,Zlato chci tě vzít večer někam ven."Řekl jse Cass. ,,Dobře,ale teď si pudu lehnout. Ta procházka mě unavila." Řekla a šla si lehnout. Měl jsem dost času abych všechno připravil.
Večer
,,Můžeme jít?" Zeptal jsem se Cass. ,,Ano." Odpověděla. ,,Tak mi jdem." Řekl jsem. ,,Užijte si to." Uslyšel jsem než jsem zabouchl dveře. ,,Dáma musí první." Řekl jsem a otevřel jsem Cass dveře od auta. ,,Děkuji." Řekla a nasedla do auta. Jeli jsme na jedno místo kde to skoro nikdo nezná. Dojeli jsme na místo. ,,Promiň Cass ale musím ti zavázat oči." Řekl jsem a hledal jsem v kapse šátek. ,,Mě to nevadí. Miluju překvapení."Řela a já ji zavzal oči. VYšel jsem z auta a obešel jsem ho. Otevřel jsem Cass dveře a doprovodil jsem ji na místo. ,,Už si ho můžeš sundat." Řekl jsem ji a ona si ho sundala. ,,Wow, to je krásný." Vypadlo z ní. Byly jsme u jezera. Ke břehu jsem položil deku a dal na ní toasty, zeleninu, ovoce,.... Všude kolem deky byly zapálené svíčky v lucernách. Došli jsme k dece. ,,Cass nesedej si." Řekl jsem. ,,Proč?" Zeptala se, ale já nic neřekl. Poklekl jsem a vytáhl jsem s kapsy krabičku s prstýnkem. ,,Cassandro Jones. Už od první chvíle jsem se do tebe zamiloval. Jsi ten nejůžasnější člověk na světě. Teším se na juniora a proto se tě ptám vezmeš si mě za muže?" Zeptal jsem se. V jejích očích jsem vyděl překvapení a taky radost. ,,Ano vezmu." Řekla. Nasadil jsem jí prstýnek a objal ji.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Další díl. Zase o den později :D Tak znáte to učení -_-
Píšu nový příběh. Good or Bad ? budu se tam podepisovat *N*
byla bych ráda kdyby jste si ho přečetli.
A sorry za chyby psala jsem to na rychlo
Vaše *Niallerka*
ČTEŠ
Step By Step- Dance In London |1D|
Fanfiction,,Přidejte holky!!" Zařvala na nás Cassie. Povzdychla jsem si a dál jsem tacovala naši jazz sestavu.,,Tak se mi to líbí, výborně." Pochválila nás Cass když dohrála písnička. ,,Ach konečně!"Vyhrkla unisono naše ,,dvojčata", nejsou to doslova dvojčata...