*Cassandra*
Dorazili jsme do Národního divadla, které je v Londýně. Převlékli jsme se do pohodlného oblečení a začli tancovat naší sestavu.
,,Přidejte trochu!" Řekla jsem.
,,Už nemůžu.'' Řekla Maia.
,,Chceme pauzu!'' Vyhrkli navzájem Charllote a Rosalline.
,,No tak dobře, deset minut pauza!'' Oznámila jsem jim.
Maia hned utíkala do šatny pro ovoce. Ale najednou jsme slyšeli ránu. Byla to Maia. Zakopla a spadla. ,,Maio!!!'' Zařvala Emma.Přiběhla k ní a pomohla ji vstát. Naštěstí se jí nic nestalo. Jenom měla odřené lokty a kolena, ale jinak byla v pohodě. Přiběhli jsme k ní a pomohli ji dojít do šatny. Posadila se na židli a vytáhla si ovoce a pití.
,, Pro dnešek to zabalíme.'' Řekla jsem a odešla k autu. Holky mě následovali.
*Rosalline*
Jsem v hotelu a jdu se osprchovat. Osprchovala jsem se a zašla ke skříni kde jsem měla oblečení. Na sebe jsem si vzala šedé kraťásky, růžové tílko s nápisem ,, Bad Girl" a černý svetřík. Potom jsem šla ke kufru ve kterém jsem měla boty a vzala si růžové kotníčkové conversky.
Šla jsem do kuchyně kde si holky dělali svačinu.,,Je to dobrý?". Zeptala jsem se.,,Jasně že jo." Řekla Charlie.,,Sluší ti to ale už jdi nebo příjdeš pozdě." Řekla Emm. Jenom jsem přikývla. ,,Tris!" Zařvala jsem. Ani ne za 5 vteřin přiběhla ta rozkošná koule ke mně. Řekla jsem holkám 'ahoj' a šla jsem.
*Liam*
Vstal jsem. Oblékl jsi bílé tričko a rifle. Vyšel jsem z pokoje a šel po schodech dolů do kuchyně. Byl tam Niall a dělal si snídani. ,,Ahoj". Řekl. Oplatil jsem mu to. Dal jsem si jogurt a šel nakoupit jídlo na piknik.
V obchodě
Rajčata, tousty, sýr, šunka...zkontroloval jsem jestli všechno mám a namířil jsem si to k pokladně. Zaplatil jsem a nákup dal do auta. Sedl jsem si do auta a jel do vily. Vybalil jsem nákup a šel se dívat na televizi. Za nedlouho bylo půl druhé a já udělal tousty. Dal jsem je do piknikového koše a z ledničky jsem vytáhl jahodový džus.
Začal jsem hledat deku. Nakonec jsem ji našel. ,, Pedro!" Zařval jsem. Za chvíli přiběhl. Otevřel jsem dveře a Pedro vyběhl k autu. Otevřel jsem mu dveře od auta a on skočil na sedačku. Košík s dekou jsem dal do kufru a sedl si za volant a jel jsem do parku.
V parku
Zaparkoval jsem a uviděl ji jak jde ke mě. Pousmála se a pozdravila. ,, Ahoj tak co budeme dělat?".,, Ahoj uděláme si menší piknik." Vzala deku s kufru a šla najít místo. Když ho našla tak rozdělala deku a sedla si na ní. Byla tak krásná. Hezčí holku jsem neviděl. Došel jsem k ní a sedl si na deku. Vytáhl jsem tousty a jeden jí nabídl.
*Rosalline*
Nabídl mi toust a já si vzala. ,, Mmmmm... nemám slov.Jsou výborné.'' ,, Ale kuš. Vždyť jsou to normální tousty.'' Řekl a zasmál se. Taky jsem se zasmála. Potom jsme si povídali o naší skupině a pak o té jejich. Chtěla jsem mu říct že už půjdu ale ucítila jsem jeho rty na těch mích. Začali jsme se líbat a já jsem měla motýlky v břiše.Po chvíli jsem se odtáhla. Dala jsem mu moje telefoní číslo a on to svoje mně. Řekla jsem mu 'ahoj' a šla do hotelu. Když jsem byla doma tak se holky ptali jaký to bylo. Řekla jsem, že hezký a že mi na konec dal pusu. Holky se na mě jen dívaly. ,, Co takhle se podívat na nějaký film?'' Navrhla Emma. ,,To není špatný nápad." řekla Cassie. ,,Podíváme se na Divergenci.'' Řekla Maia. Já zatím zašla do té naší malé kuchyňky udělat popcorn. Když byl hotový tak jsem si sedla na gauč za holkama a Charlie zapla film. Když film skončil tak jsem se šla osprchovat. Oblíkla jsem si pyžamo a najednou mi zabrněl mobil podívala jsem se kdo píše. Liam.
*Chybíš mi-Liam*
Odepsala jsem mu
*Ty mě taky-Rose*------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Další díl je tady doufám že se vám líbí.
Ps:Jestli jste někdo neviděl Divergenci tak doporučuju se kouknout*Niallerka*
ČTEŠ
Step By Step- Dance In London |1D|
Fanfiction,,Přidejte holky!!" Zařvala na nás Cassie. Povzdychla jsem si a dál jsem tacovala naši jazz sestavu.,,Tak se mi to líbí, výborně." Pochválila nás Cass když dohrála písnička. ,,Ach konečně!"Vyhrkla unisono naše ,,dvojčata", nejsou to doslova dvojčata...